رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 190498

معاون حقوقی رئیس جمهوری:

مشکل هفت هزار و 500 واحد صنعتی کشور با حمایت مالی دولت رفع می شود

ساعت24- معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به شناسایی هفت هزار و 500 واحد صنعتی مشکل دار در سطح کشور گفت: مشکلات این واحدهای صنعتی با حمایت های مالی و تسهیلاتی دولت تا پایان سال جاری رفع می شود.

اقتصادي ايران
حجت الاسلام مجید انصاری عصر روز پنجشنبه در جمع تولید کنندگان و صاحبان صنایع جنوب شرق استان تهران افزود: دولت یازدهم بصورت جدی از سرمایه گذاری و تولید واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حمایت می کند.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای اصل اقتصاد مقاومتی امسال برنامه های ویژه ای برای نظام بانکی درنظر گرفته شده و نظام بانکی مکلف شده تا برای رفع مشکل نقدینگی و تأمین پول مورد نیاز، تسهیلات لازم را در در اختیار واحدهای تولید کننده قرار دهد.
انصاری تصریح کرد: دراین خصوص هفت هزار و 500 واحد صنعتی دارای مشکل کشور شناسایی شده اند که شلات این واحدها تا پایان سال جاری با بهره مندی از تسهیلات مالی دولت رفع و با ظرفیت کامل راه اندازی و فعال خواهند شد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری افزود: به طور قطع این اقدام دولت موجب ایجاد فرصت هیا شغلی مولد و پایداری در استان های مختلف کشور خواهد شد.
انصاری در خصوص واحدهای صنعتی اطراف تهران نیز اظهار کرد: شهرستان های اطراف تهران به دلیل آنکه بار سنگین پایتخت را به دوش می کشند سزاوار توجه بیشتری برای تأمین زیر ساخت های مناسب برای توسعه هستند.
حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری ظهر امروز(پنجشنبه) به منظور بهره برداری از چندین پروژه و طرح عمرانی به شهرستان های شرقی استان تهران سفر کرده است.
در این مراسم شهاب الدین چاووشی معاون سیاسی استاندار تهران، محمدرضا قاهری بدری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.


رییس هیت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گفت: مشکل برق رسانی به شهرک صنعتی قرچک بعد از ۵ سال مرتفع و در حال حاضر به بهره برداری رسیده است.
محمدرضا قاهری بدری روز پنجشنبه همزمان با گرامیداشت هفته دولت در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان قرچک در کارخانه تولید حصیر پلاستیکی سفیر در جمع تلیدکنندگان جنوب شرق استان تهران افزود: با تشکر از حضور معاون حقوقی رییس جمهوری که به نمایندگی دولت تدبیر و امید که با مساعدت و همکاری بالا موجبات رفع مشکلات برق رسانی و آب رسانی به شهرک صنعتی قرچک شدتد.
وی گفت:جامعه شناسان معتقدند با افتتاح هر واحد صنعتی و ایجاد یک اشتغال، ۲۰ بزهکاری را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه موضوع توسعه صنعت فراتر از اشتغالزایی است افزود: کارگروه های مختلفی از جهادکشاورزی، محیط زیست ، امور اقتصاد دارایی به ریاست استاندار تهران مشکلات شهرک های صنعتی استان را را با همقکرس در حداقل زمان ممکن حل کردند.
قاهری ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل محور اصلی فعالیت ها، رسیدگی به وضعیت و مشکلات صنایع کوچک باشد.

وی تصریح کرد: توسعه صنایع کوچک و متوسط می تواند بسیای از مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه را حل کند.
در پایان این مراسم به جمعی از مدیران شهری قرچک با اهدا لوح تقدیر و تجلیل شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها