رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 190513

رونمایی از نقطه ضعف پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نباید تعطیلات لیگ به این تیم ضربه بزند گفت: خط دفاع پرسپولیس آسیب پذیر است.

2
ناصر محمدخانی با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان در چهار هفته ابتدایی لیگ گفت: جایگاه پرسپولیس در جدول نشانگر این موضوع است که تیم تا الان نتایج خوبی کسب کرده است. بازیکنان نیز در این مدت عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اند.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، گام اول برایش مهم است که محکم برداشته شود. پرسپولیس گام اول را در این فصل محکم برداشته است. اما موضوع نگران کننده اینجاست که لیگ تعطیلات زیادی دارد. نباید این تعطیلات به تیم ضربه بزند. کادر فنی باید تدابیری بیندیشند که از تعطیلات به نفع پرسپولیس استفاده شود نه اینکه تاثیر منفی در روند حرکتی آن داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: نکته دیگر این است که پرسپولیس در تمام بازی‌های اخیرش با نتیجه حداقل پیروزی را به دست آورده است. اختلاف یک گل هرگز نمی‌تواند پیروزی را تضمین کند. مهاجمان باید دقتشان را بالا ببرند تا حداقل با اختلاف گل‌های بیشتری پرسپولیس بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد. مخصوصا باید از بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند نهایت استفاده را ببرد و با اختلاف گل‌های بالا رقبایش را ببرد و تفاضل گلش را بالا ببرد. زیرا در فصل قبل شاهد این موضوع بودیم که تفاضل گل باعث قهرمان نشدن پرسپولیس شد.

محمدخانی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از خطوط پرسپولیس آسیب پذیر نشان داده است، تصریح کرد: تا الان که بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. به نظر من پرسپولیس باید کمی در قلب خط دفاع بهتر کار کند،زیرا دفاع میانی پست تخصصی انصاری نیست و بهتر است او به پست اصلی‌اش بازگردد.

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس امسال 9 سال است که در لیگ قهرمان نشده است. امسال هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نیست و باید بازیکنان تمام تمرکزشان را روی موفقیت تیم و قهرمانی بگذارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها