رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 190665

لغو کنسرت‌ ناظریها با تهدید و اعمال فشار/ حافظ ناظری: شرمنده مردم عزیز یزد هستم + تصاویر

ساعت24- حافظ پس از حواشی که برای برگزاری کنسرت 4 شهریور ماه در شهر یزد مواجه شد در صفحه اینستاگرامش نوشت:

636078889076042214.jpg
an style="font-size:18px">حافظ ناظری که قرار بود با برگزاری کنسرت در 4 و 5 شهریورماه در یزد از ناگفته‌ها بخواند، در صفحه اینستاگرامش از شرمندگی‌اش نسبت به مردم یزد و مظلومیت هنرمندان نوشت؛ چرا که با وجود برگزاری برنامه ناظری‌ها در تفت، در یزد این برنامه لغو شد.

«ناگفته‌های بسیاری برای گفتن هست تا بدانید دیشب بر ما چه گذشت. بسیار ممنونم از همه شما عزیزانم برای ابراز نگرانی‌هایتان از اتفاقاتی که در چند روز اخیر برایمان افتاده است و هنوز هم ادامه دارد!
اما گذشته از این ناگفته‌ها، بسیار از شنیدن خبر فوت هنرمند برجسته کشورمان جناب آقای داود رشیدی غمگین شدم.


شب گذشته، هنگامی که کنسرت «ناگفته» آنقدر مظلومانه مورد تهدید و تعرض قرار داشت، تمام مدت در این فکر بودم که هنرمند بودن و هنرمند ماندن چه رسالت دشواری است! آن هم در سرزمینی که هنرمندان تنهاترین و بدون پشتوانه‌ترین جایگاه را دارند و به راستی اگر عشق و حمایت شما مردم عزیز نبود؛ خدا می‌دانند هنر ایران زمین به چه سرنوشتی دچار می شد.
در هر صورت همان طور که قول داده بودم امروز دیداری با شما عزیزانم در شهر یزد خواهم داشت.
به امید دیدارتان در مراسم امضای آلبوم.
امروز،جمعه، پنج شهریور،ساعت هفده در هتل ارگ یزد»

وی همچنین پس از لغو کنسرت شب گذشته‌اش 5 شهریورماه در هتل ارگ نوشت:

«دیگر نمی‌دانم چه باید گفت و چه باید نوشت جز این‌که شرمنده مردم عزیز یزد هستم. متاسفانه با وجود تمام هماهنگی‌های انجام شده، مراسم دیدار ما در هتل ارگ بنا به دلایلی لغو شد.

در فرصت‌های آینده تمام جزئیات اتفاقات ناگوار سفر پرماجرایمان به یزد را برای شما بازگو خواهم کرد.
این اتفاقات تلخ را به پای مردم مهربان و فرهنگ دوست استان یزد نخواهیم گذاشت. مردمی که شب گذشته جان خود و خانواده‌هایشان را در معرض خطر قرار دادند تا نه تنها از کنسرت ناگفته در شهرشان، بلکه از ارزش هنر و هنرمندان میهنشان حمایت کرده باشند.»

لازم به یادآوری است که حافظ ناظری در اشاره به حواشی کنسرت 4 شهریور ماه در یزد، از تجمع عده‌ای در مقابل سالن برای اقامه نماز و تهدیدهای مکرر برای جلوگیری از برگزاری کنسرت سخن گفته بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها