رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 190693

(تصاویر) سفر به قاره ی ناشناخته

ساعت ۲۴- اگر از شمال رفتن خسته شده اید و حاضرید پول بسیار هنگفتی برای فقط یک سفر خرج کنید بدون فوت وقت هر چی لباس گرم دارید جمع کنید و با این تور به قطب جنوب بروید!

عکس اصلی
dir="RTL">تعداد کسانی که سالانه می توانند ازقطب جنوب دیدن کنند به زور به ۳۰هزار نفر می رسد. این قاره بیرحمانه وحشی و دست نخورده مانده و هزینه بازدید از آن بسیار گران است و فقط در ماه های آخر سال است که در طی آنها از این قاره ی خاص می توان دیدن کرد. این در حالی است که فقط تعداد بسیار معدودی از کسانی که به سمت این قاره می روند حاضرند مدتی را داخل آن زندگی کنند و بیشتر مسافرین به ساحل آن بسنده می کنند.

روبین و پاتریک وودهد با آگاهی از این مسئله در سال ۲۰۰۶ White Desert را بنا کردند. تنها کمپ لوکس در قطب جنوب. یک هتل کوچک با سرو غذا و محل کاملا مناسب برای استراحت و یک قابلیت بسیار ویژه فراهم کردن شرایط برای سفر به دو قسمت متفاوت از قاره ی قطب جنوب، خلیج آتکا و قطب جوب ژئوگرافیک.

توری که شما را به این سفر می برد ۷۲ هزار دلار هزینه دارد و در اتاق های دونفره ساکن می کند.

این سفر با وجود هزینه ی بالا یکی از خاص ترین سفرهای زندگی هر کس می شود. قاره ای که به معنای واقعی کلمه بعد از کشفش هنوز دست نخورده باقی مانده است و معنای کلمه ی حیاط وحش است.

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

Antractica

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها