رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191014

حمایت داعش از پیروزی انتخاباتی ترامپ

ساعت24-تروریست‌های داعش معتقدند اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود کار آنها برای جذب نیرو بسیار آسان خواهد شد.

5067334_323.jpg
style="text-align:justify">به گزارش دیلی میل؛ تروریست‌های داعش که در حوزه تبلیغات و جذب نیرو مشغول به فعالیت هستند، دعا می‌کنند "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه، رئیس جمهور بعدی آمریکا شود زیرا به عقیده آنها ترامپ گزینه خوبی است تا این گروه تروریستی بتواند نیروهای بیشتری را جذب خود کند.

حمایت تروریست‌های داعش از پیروزی انتخاباتی ترامپ

با وجود اینکه ترامپ سخنان زیادی را علیه داعش مطرح و "باراک اوباما" و "هیلاری کلینتون" را به تشکیل داعش متهم کرده است؛ تروریست‌ها معتقدند اگر او رئیس جمهور بعدی آمریکا شود شرایط برای تبلیغات گروه‌های افراطی ایده‌ال خواهد بود و شانس بالاتری برای جذب نیرو دارند.

گروهی از کارشناسان پایگاه تحلیلی "فارِن افِرز" با بررسی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به داعش دریافتند اغلب آنها برای ریاست جمهوری ترامپ دعا می‌کنند. یکی از تروریست‌ها در حساب کاربری خود نوشته است: "از خدا خواسته‌ام آمریکا را به دست ترامپ بدهد."

تروریست دیگری نوشته است: "آسان کردن مسیر ورود ترامپ به کاخ سفید باید اولویت کاری ما باشد که به هر بهایی شده باید آن را محقق کنیم."

حمایت تروریست‌های داعش از پیروزی انتخاباتی ترامپ

کارشناسان فارن افرز دست‌کم در حساب کاربری 12 سرکرده شناخته شده داعش تبلیغاتی در حمایت از ریاست جمهوری ترامپ مشاهده کرده‌اند. تروریست‌ها برای حمایت خود از ترامپ 3 دلیل ذکر کردند:

اول؛ تروریست‌ها معتقدند ترامپ لفاظی‌های جنجالی دارد که از مسلمانان و اسلام، دشمنی بزرگ برای غرب ساخته است. افراط‌گرایان تصور می‌کنند دوران آخرالزمان با تقابل سپاه اسلام در برابر سپاه کفر در شهر "دابق،" شمال سوریه، همراه خواهد شد. با روی کار آمدن ترامپ سپاه داعش با سپاه کفر وارد جنگ می‌شود و آخرالزمان شکل می‌گیرد.

حمایت تروریست‌های داعش از پیروزی انتخاباتی ترامپ

دوم؛ ترامپ سختگیری‌های طاقت‌فرسایی بر مسلمانان و عبادت آنها در مساجد اعمال می‌کند و تنگ شدن عرصه بر مسلمانان شانس اینکه آنها به عضویت در داعش ترغیب شوند را افزایش می‌دهد.

سوم؛ افراط‌گرایان اطمینان دارند آمریکا با ریاست جمهوری ترامپ به کشوری ضعیف تبدیل می‌شود و بی‌کفایتی او می‌تواند بستر خوبی برای قدرت گرفتن داعش فراهم کند.

افراط‌گرایان معتقدند اگر هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود، به دلیل احتیاط او در ابراز عقیده درباره اسلام و مسلمانان، کار تبلیغات برای جذب نیروهای جدید داعش دشوار خواهد بود. ترامپ آزادانه از ادامه بازداشت افراطی‌ها در زندان گوانتانامو و یا ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا سخن می‌گوید و با بی‌احتیاطی نوعی نفرت و انزجار را در میان مسلمانان آمریکایی بوجود می‌آورد.

این نخستین بار است که داعش صراحتا از ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا حمایت می‌کند و از نگرش سیاسی وی برای تبلیغات جذب نیروهای افراطی بهره می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها