رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191086

کشف کارگاه پول چاپ‌کنی در پاکدشت +عکس

ساعت24-سرهنگ سلمان آدینه‌وند در گفت‌وگویی با اشاره به شناسایی و کشف یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی در شرق تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و هماهنگ پلیس، همکاران ما موفق شدند روز گذشته یک کارگاه چاپ اسکناس جعلی را در حاشیه پاکدشت شناسایی کنند.

ماموران پلیس به دنبال یک عملیات ویژه اطلاعاتی، موفق شدند یک کارگاه مجهز و مدرن چاپ اسکناس‌های جعلی در پاکدشت را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند؛ در جریان این عملیات، مقادیر متنابهی اسکناس‌های جعلی ۵، ۱۰ و ۵۰ هزار تومانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: همکاران ما پس از ورود به این کارگاه مجهز و پیشرفته موفق شدند مقادیر قابل توجهی کاغذ مخصوص و همچنین لوازم و تجهیزات مدرن چاپ و جعل اسکناس را کشف و تعداد 3 نفر از اعضای این باند جعل اسکناس را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه مدرن، چندین برگه از اسکناس‌های چاپ شده و برش نخورده و همچنین مقادیر متنابهی اسکناس‌های تقلبی برش خورده کشف و ضبط شد که بر روی تعدادی از ایران‌چک‌های کشف شده، مهر یکی از شعب بانک خصوصی «خ»، زده شده بود.

آدینه‌وند افزود: در جریان عملیات روز گذشته پلیس، بیش از ده میلیون تومان اسکناس جعلی و تقلبی در قالب اسکناس‌های 50 هزار ریالی و 100 هزار ریالی و ایران‌چک‌های 500 هزار ریالی از این کارگاه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: با کشف این کارگاه و انهدام این باند چاپ اسکناس جعلی، همکاران ما موفق شدند پیش از توزیع این پول‌های تقلبی در بازار، این باند را منهدم و اعضای آن را شناسایی و دستگیر کنند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها