رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191142

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی :خدا نیامرزد کسی را می گوید 9 ماه کارشکنی کنیم تا دولت بعد روی کار آید

ساعت24-نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم شورای اداری شهرستان رباط کریم در محل این فرمانداری گفت: خدا نیامرزد کسی را می گوید 9 ماه کارشکنی کنیم تا دولت بعد روی کار آید, ما باید الان کار کنیم ما مصمم هستیم دولت و نظام را کمک کنیم .برای ما نظام اسلامی و کشور اسلام مهم است و باید در این راستا همدیگر را کمک کنیم و راهی جز این نداریم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم: حجت الاسلام حاج حسن نوروزی روز شنبه درحضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و مسولان محلی شهرستان رباط کریم با اشاره به اهمیت رسیدگی سریع به مشکلات کانال آب محمدیه افزود: اگر کانال یک لحظه بی آب بماند این خیانت است به نظام , دولت و امام (ره) همه ما باید تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: نباید منتظر باشیم احمدی نژاد بیاید . نباید همه بایستیم یکی شکست بخورد بعد یکی دیگه ای بیاید . همه باید برای همین رئیس جمهور کوشش کنند چون ما عقد اخوت با شخص خاصی نبسته ایم .حاج حسن نوروزی تاکید کرد: ما عقد اخوت با نظام و مردم بسته ایم و باید در راستای تحقق اهداف نظام حرکت کنیم .

وی با اشاره به برخی از پتانسیل های شهرستان مبنی بر وجود چندین شهرک صنتعی و لکه های صنعتی و زمنیه های مناسب برای رشد و احیای کشاورزی با وجود سه کانال آب, از مسوولان محلی خواستار تلاش و پیگیری برای مسائل و مشکلات مردم شد و بر همدلی و تعامل بین دستگاه ها تاکید ورزید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها