رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191184

فراخوان داعش برای عملیات "مرگ موش"

ساعت 24- گروه تروریستی داعش با فراخواندن عناصر وابسته به خود موسوم به "گرگ‌های تنها" برای موج جدیدی از حملات تروریستی آماده می شود.

داعش
به گزارش العالم، به نقل از نشریۀ کویتی "الرأی" داعش امروز با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی از گرگ های تنها خواست هر جا هستند به صورت فردی و بدون مراجعه به این سازمان، به "اهل کفر" حمله کنند.


این گروه تروریستی در بیانیه خود از کسانی که در کشتارگاه ها و فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند خواست تا با ریختن مرگ موش در غذاهای باز و غیر بسته بندی شده و نیز در سبزیجات، میوه ها، گوشت ها و مشروبات الکی به عملیات کشتار هزاران نفر از کفار بپیوندند.

این بیانیه به طور مفصل دربارۀ "عملیات سم" توضیح داده و می افزاید: "انواع سموم و طریقۀ آماده کردن آن را به نحوی که صدها نفر را در چند لحظه از پا در آورد بررسی کنید و بعد از آلوده کردن میوها و سبزیجات وماهی ها به این سموم، خبر آن را منتشر کنید تا موجب فراگیر شدن ترس و وارد آوردن خسارات مالی گسترده شود".

داعش از عناصر خود خواست عبارات تهدیدآمیز راجع به انفجار و بمب گذاری مراکز مهم را بنویسند و در صندوق های پست بیندازند و یا در خیابان ها پخش کنند تا به اطلاع تعداد بیشتری از مردم برسد و آنها را بترساند.

این گروه تروریستی پیشنهاد کرد در مناطق تجمع مردم از آتش بازی و مواد محترقه به منظور ترساندن آنها استفاده شود و یا شایعۀ وجود بمب در اماکن مهم مانند قطارها، فرودگاه ها، بندرگاه ها و باشگاه های شبانه منتشر شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها