رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191208

واکنش اینستاگرامی عارف به برخورد فیزیکی قاضیپور با یک خبرنگار+ تصویر

ساعت 24- رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به رفتار امروز نماینده ارومیه با یک خبرنگار واکنش نشان داد.

636063299838938652.jpg
style="text-align:justify"> متن یادداشت محمدرضا عارف در ادامه می آید:

خبرنگاران و رسانه ها چشم و گوش و زبان مردم هستند. آنها به کلام ساده در همه نقاط جهان نمایندگان بدون واسطه مردم محسوب می شوند که وظیفه دارند تا در مسیر توسعه پیشرفت و تعالی جامعه را برای رسیدن به نقطه مطلوب هموار کنند . آینه صادق عملکرد و رفتار مسوولین و جامعه باشند. آنان راویان فردایی بهتر هستند که اگر نباشند حتما دایره افرادی که میتوانند توسعه و رشد را در حوزه های مختلف آسیب پذیر کنند، افزایش می یابند.

بزرگترین اعتراف در مورد خبرنگاران این است که دیگر نمی توان بدون آگاهی بخشی واقعی آنها به توسعه موثر و کارا دل بست و در انتظار فردایی روشن تر برای توسعه بود. بارها گفته ام و بازهم تاکید میکنم که نباید کاری کرد که خبرنگارن و روزنامه نگاران عزیز ما هنگام نوشتن دستشان بلرزد و انتظار از مسوولان و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که در مواجهه با سوالات خبرنگاران حتی سوالات چالشی سعه صدر داشته باشند و از هرگونه توهین و اهانت به اصحاب قلم بپرهیزند و حامی آنها در انجام وظایفشان باشند.

نمایندگان مجلس باید تلاش کنند با تصویب قوانینی امنیت شغلی خبرنگان را تامین و به انها اطمینان خاطر بدهند که در انجام وظیفه خود با مشکل و آسیبی مواجه نمی شوند . مجلس دهم باید مجلس اعتدال و میانه روزی باشد تا برخی خاطرات تلخ گذشته در اذهان مردم بزرگوار ما به ویژه اصحاب رسانه تداعی نشود. بدانیم که رفتار نمایندگان محترم مجلس با خبرنگاران الگویی برای دیگران خواهد بود و این مسوولیت بس سنگین است که در همه حال احترام خبرنگاران را داشته باشیم، حتی در مواردی که با سوالات چالشی انان روبرو میشویم قدردان تلاشها و فعالیتهای آنان باشیم.

خبرگزاری آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها