رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191209

وزیردادگستری: خداوند فرمود برکفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند/ افتخار میکنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم

ساعت 24- وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز منافقان با خفت و خواری و لعن، نفرین و نفرت زندگی می‌کنند، گفت: افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم.

82207792-70974901.jpg
div class="body" style="text-align: justify;padding: 10px;">
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمتی که برای خدا و خالصانه و صادقانه باشد، ماندگار است.
وی با تأکید بر لزوم تلاش برای ماندگاری خدمت در زمان حیات افزود: اگر انسان تلاش کند کارش الهی و به خاطر خدا شود این کار ماندنی و ماندگار است و رشد و حیات پیدا می‌کند که مثال برجسته آن زندگی انسان‌های وارسته و شهداست که با اقدامات خود نامی ماندگار در طول تاریخ از خود بر جای گذاشته‌اند.
وزیر دادگستری با اشاره به نام و یاد ماندگار شهدا در طول تاریخ این امر را نشأت گرفته از راه و هدف الهی آن‌ها خواند و بیان کرد: شهدا در عین رفتن از دنیا زنده‌اند و به خدا ملحق می‌شوند و پیوندی خدایی می‌گیرند همچون شهید رجایی که دوران خدمتشان از اول انقلاب تا زمان شهادت طولی نکشید و آثار و نشان ماندگار زیادی از خود برجای گذاشته و این‌همه خاطره تأثیرگذاری و الهام گیری خاصیت خدمت کردن برای خداست.
وی بابیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: باید این فرهنگ را در حوزه اداری تبلیغ و ترویج کنیم و اخلاق و منش شهیدان را درراه خدمت‌رسانی به مردم در پیش گیریم.
پورمحمدی با اشاره به زندگی خفت‌بار منافقان اظهار داشت: امروز منافقان با خفت و خواری و لعن، نفرین و نفرت زندگی می‌کنند و درست است آمریکا، اسرائیل و عربستان به سراغ این افراد می‌آیند اما آن‌ها ارزشی ندارند که به ملت خود خیانت کنند و در نهایت مورد اعتماد هیچ‌کس نخواهند بود و ارزشی ندارند.
وزیر دادگستری گفت: خداوند فرمودند بر کفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند و به منافقان نباید رحم کرد چراکه اگر بتوانند شما را به خاک و خون می کشند که کشیدند
وی عنوان کرد: ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.
پور محمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان دنبال حذف جمهوری اسلامی از منطقه بودند اما حالا می بینند بدون ایران نقشی در منطقه رقم نمی‌خورد و نمی‌توانند جایگاه ما نفی کنند.
وزیر دادگستری با اشاره به حضور و دخالت‌های بیگانگان در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: بخشی عظیمی از تحرکات و دخالت بیگانگان در منطقه غرب آسیا برای محدودسازی حوزه نفوذ انقلاب اسلامی در این منطقه است.
وی بابیان اینکه وضعیت فرهنگ و انقلاب ما از ابتدا روشن و شفاف بوده است، افزود: امام خمینی(ره) با مردم صمیمی، شفاف و صادق بود و چیزی را از آن‌ها پنهان نکرد و به آرمان‌های مردم وفادار و استلزام عملی به اعتقادات مردم که اسلام بود داشت و هیچ‌گاه دشمنان ملت نمی‌توانند چهره امام راحل را مخدوش کنند چراکه جای امام(ره) در قلب مردم ماست.
وی بیان کرد: ما با تمام وجود از تاریخ، فرهنگ، تمدن و منافع ملی خود دفاع کرده‌ایم و شهیدان زیادی آماده داریم تا جان خود را درراه ارزش‌های الهی نثار کنند همچنان که همین روزها فرزندان ما درصحنه‌های سخت آماده جان‌فشانی و دفاع از حرم هستند.
پورمحمدی تصریح کرد: امروز ملت ایران در عرصه بین‌المللی مقتدر و سرافراز است و این ملت هوشمند، زنده، مقتدر و با اطمینان نسبت به آینده حرکت می‌کند که همین امر دشمنان ما را به ضعف و انتقام‌گیری و ابراز خشونت واداشته تا به‌دروغ می‌گویند که ایرانی‌ها در امور داخلی کشورها دخالت می‌کنند اما ما از حریم و مظلومیت ملت‌ها دفاع می‌کنیم و در امور داخلی آن‌ها دخالت نمی‌کنیم.
وی بابیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی مانع تاخت‌وتاز دشمنان است، خاطرنشان کرد: آن‌ها خواستند که ایران در جوامع بین‌المللی منفور و تحریم شده باشد که باهمت و مقاومت مردم این دسیسه نیز به‌جایی نرسید.
وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به دستاوردهای برجام عنوان کرد: برجام به لطف خدا با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت و هوشمندی کارگزاران دیپلماسی دستاوردهای قابل‌توجهی برای کشور داشت و هرچند همه حقوق ازدست‌رفته ملت ایران را نداند اما بخش زیادی از حقوق ملت ایران را گرفته‌ایم که این موضوع بسیار ارزنده و قابل‌توجهی است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها