رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191286

برخورد سپاه سمنان با عاملان ترویج فساد در فضای مجازی

ساعت24-سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برخورد با تعدادی از مدیران و گردانندگان گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مروج فساد و ابتذال در فضای مجازی این استان خبر داد و اعلام کرد: تعدادی، احضار و یا دستگیر شده‌اند.

1455511503026_116461.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در این اطلاعیه که یک نسخه آن به ایسنا ارسال شده آمده است: در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی به اطلاع مردم عزیز و غیور استان سمنان می‌رساند، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اقدام به برخورد با تعدادی از مدیران و گردانندگان گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مروج فساد و ابتذال در فضای مجازی کرده که طی آن تعدادی از آنان دعوت، احضار و یا دستگیر شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: کاربران فضای مجازی از اعتماد به افراد ناشناس در این فضا اکیدا خودداری کنند و عضویت در گروه ها، کانال ها و صفحات مختلف رعایت موازین شرعی و قانونی را مد نظر قرار دهند.

این اطلاعیه تأکید دارد؛ خانواده ها نیز به منظور حفظ و صیانت از حریم امن خانواده باید با مراقبت و کنترل لازم، ضمن پیشگیری از آسیب های احتمالی زمینه های بهره برداری اصولی و مناسب از فرصت های فضای مجازی را پدید آورند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها