رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 191459

«سنوات ارفاقی» به معلمان استثنایی پرداخت میشود

ساعت24-مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکل پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی مرتفع شد؟»، اظهار داشت: مشکل مربوط به پرداخت سنوات ارفاقی سال 1386 تا 1387 را حل کردیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: معتقدم سنوات ارفاقی حق معلمان آموزش و پرورش استثنایی است و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم مجوز قانونی برای آن سه سال عدم پرداخت را دریافت کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکل در یک بازه زمانی سنوات ارفاقی، گفت: اکنون موضوع مرتفع کردن مشکل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی مربوط به سال‌های 1388 تا 1391 که سه سال است، باقی مانده است.

قدمی افزود: برای این موضوع باید مصوبه دولت را سه سال به عقب برگردانیم ضمن اینکه بار مالی این موضوع نیز حدود 100 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال 1391 به بعد این سنوات ارفاقی پرداخت شده و مشکل خاصی نداریم، خاطرنشان کرد: به عنوان یک مسئول معتقدم که این پول حق این معلمان است و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم مجوز قانونی برای آن سه سال عدم پرداخت را دریافت کنیم تا جزء دیون محسوب و به مرور به آنها پرداخت شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها