رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 192035

نصرتی: بالاخره قسمت شد با خطیبی کار کنم

ساعت24 - مدافع جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی ابراز امیدواری کرد که بتواند در این تیم خوش بدرخشد و به ماشین‌سازان در این فصل کمک کند.

13950322012444957898294.jpg
div class="story">

محمد نصرتی در خصوص پیوستنش به ماشین‌سازی تبریز در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات پیش از فصل گفت: دو سه سالی بود که قسمت نمی‌شد من با رسول خطیبی کار کنم. با او همبازی بودم و خطیبی بازی من را قبول داشت، اما تا حالا قسمت نشده بود که باهم کار کنیم تا اینکه این اتفاق رقم خورد. اینکه خطیبی به بازیکنی مثل من که تازه از بند مصدومیت رها شده‌ام اعتماد کرد و خواست که به تیمش بیایم، نظر لطف او به من است.

وی درباره اینکه با حضور در ماشین‌سازی به نوعی حضور در هر سه تیم تبریزی را تجربه کرده و به نوعی هت‌تریک کرده است، اظهار داشت: به هر حال تیم ماشین‌سازی هم تیمی ریشه‌دار و قدیمی در تبریز است که از حضور در این تیم خوشحالم. امیدوارم بتوانم به فوتبال آذربایجان کمکی کرده باشم. من چند سال در تراکتورسازی بودم که هم این تیم به من کمک کرد و هم من به این تیم کمک کردم. امیدوارم این بار بتوانم به ماشین‌سازی کمک کنم.

مدافع جدید تیم ماشین‌سازی افزود: من از حضور در فوتبال آذربایجان خاطرات خوب زیادی دارم. چه زمانی که تراکتورسازی تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده بود که من لژیونر بودم و به این تیم آمدم و چه در ادامه که حضور در گسترش فولاد را تجربه کردم. امیدوارم این خاطرات خوب در ماشین‌سازی هم ادامه داشته باشد.

نصرتی در خصوص اینکه ماشین‌سازی این فصل بازیکنان خوب و اسمی را گرفته که در بین آنها آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی هم وجود دارد، گفت: بله، بازیکنان خوبی در ماشین‌سازی حضور دارند. همه بچه‌ها خوب هستند، اما از همه چیز مهم‌تر برای من این است که رسول خطیبی به من هم اعتماد کرد تا به تیمش بیایم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها