رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 192394

پخش دوباره «پژمان» از تلویزیون

ساعت 24- مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت از شنبه، 13 شهریور ساعت 17:45 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

سریال «پژمان»
سریال «پژمان» در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محسن چگینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است که پیمان و مهراب قاسم‌خانی نگارش آن را بر عهده داشته‌اند و در پاییز 1392 از این شبکه به پخش رسید.

قصه این سریال درباره‌ی یک فوتبالیست از خودراضی و ناشی است که فصل جدید فوتبال آغاز شده، اما هنوز نتوانسته است تیمی برای خود دست و پا کند و این موضوع ماجراهای جدیدی را پیش روی او قرار می‌دهد ... .

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، رضا کریمی، ویدا جوان، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی و اصغر حیدری بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل عبارتند از:

مدیر تصویربرداری:حسن اصلانی، صدابردار: علیرضا نوروزیان، تدوین: شهرام کیور، کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، طراح گریم و چهره‌پرداز: ایمان امیدواری، طراح لباس: رعنا امینی، طراح صحنه: ملودی اسماعیلی، مدیر تولید: رضا کریمی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده.

مجموعه تلویزیونی «پژمان» قرار است، از 13 شهریور هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:45 و تکرار 7 بامداد روز بعد، روانه آنتن شبکه سه شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها