رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 192736

مرگ اعضای یک خانواده در سیل شمال کشور

ساعت24-مرتضی اکبرپور  درباره خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیلاب در استان گلستان اظهار کرد: در پی بارش های اخیر در استان گلستان در روستای مراوه‌تپه، متاسفانه اعضای یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند.

1461215933328_mehdi kamal (26 of 33).jpg
style="text-align:justify">معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ چهار تن در پی وقوع سیلاب و طوفان در سه استان شمالی کشور خبر داد.

وی در تشریح این حادثه گفت: کودک خردسال این خانواده درپی جاری شدن سیل به آب افتاده بود که پدر برای نجاتش وارد عمل شده اما او هم گرفتار سیل می‌شود ، سپس مادر خانواده برای نجات این افراد وارد مسیر سیلاب شده که متاسفانه وی نیز همانند همسر و فرزندش به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از جان باختن یک پیرزن در پی وقوع سیل در آزادشهر استان گلستان خبر داد و افزود: شدت بارش در گرگان و غرب استان گلستان شدیدتر بوده و خساراتی را نیز به واحدهای مسکونی و برخی تاسیسات وارد کرده است.
اکبر پور درباره وقوع طوفان در استان مازندران نیز اظهار کرد: در محدوده آمل شاهد جاری شدن سیلاب بودیم و در بخش‌هایی از فیروزکوه در استان تهران و سوادکوه در استان مازندران نیز طوفان خساراتی را بر جای گذاشته است، اما این خسارات منجر به فوت نبود و تنها خسارات مالی بوده است.
وی درباره جاری شدن سیلاب در استان گیلان نیز گفت: بارش باران در شهرستان‌های آستارا ، انزلی و تالش سبب جاری شدن سیلاب در بخش هایی از این مناطق شد و طی آن تعدادی خودروی سواری در آب مانده و به برخی از واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی خساراتی وارد شد.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مدیریت بحران دستگاه های مسئول را در سه استان شمالی کشور به حالت آماده باش درآورده است، خاطرنشان کرد: اقدامات تیم های ارزیاب برای بررسی و ارزیابی خسارات نیز آغاز شده و پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها