رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 192866

فروش 600میلیون تومانی فیلم اصغر فرهادی 2روز اول

ساعت24-فیلم سینمایی «فروشنده» اصغر فرهادی که دو روز از اکران آن می‌گذرد، تنها در تهران فروشی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان داشته است. بلیت‌های این فیلم در سه روز اول اکران در سینماهای مدرن به قیمت ۱۵هزار تومان عرضه شد و پس از مخالفت تهیه‌کننده‌ فیلم با فروش گران‌تر از معمول بلیت‌ها، از سوی فیلمیران اعلام شد که قیمت‌ها به حالت عادی بازخواهد گشت. اما همچنان بلیت‌های این فیلم در فروش اینترنتی با قیمت ۱۲ و ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

فروشنده
فیلم «لانتوری» رضا درمیشیان نیز که از ١٣ مرداد ماه روی پرده رفته، تا اینجا توانسته است چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کند. این فیلم ٣٣ سالن سینمایی را در تهران و شهرستان‌ها در اختیار دارد.

«بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی نیز با فروشی معادل ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همچنان در صدر فیلم‌های روی پرده است. این فیلم کمدی از ١٩ خرداد روی پرده رفت و رفته رفته از پرده سینماها خداحافظی می‌کند. اما «دراکولا» تازه‌ترین ساخته رضا عطاران با فروش چهار میلیارد و ١٠٠ میلیون تومانی نتوانست انتظارات گیشه سینما را برآورده کند. این فیلم نیز آخرین روزهای اکران را پشت سر می‌گذارد. «من» به کارگردان سهیل بیرقی دیگر فیلم روی پرده است و بعد از گذشت ١٥ روز توانسته بیش از ٩٠٠ میلیون تومان فروش داشته باشد. مجموع سینماهای این فیلم در تهران و شهرستان‌ها به ٢٥ سالن می‌رسد. فیلم «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور با یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون و «دزد و پری» حسین قناعت با ۷۱۰ میلیون تومان، با صدرنشین جدول پرفروش‌ها اختلاف زیادی دارند. «امکان مینا» به کارگردان کمال تبریزی نیز با ٣٥٠ میلیون تومان نتوانسته انتظارات بنیاد سینمایی فارابی را به عنوان پخش‌کننده، برآورده کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها