رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 193073

با 27 سال سن باید بروم از پدرم پول بگیرم/ به من هم باید اندازه عابدینی پاداش بدهند

وزنه‌بردار المپیکی دسته 105 کیلوگرم کشورمان گفت: برخورد سلیقه‌ای وزارتخانه با ورزشکاران، ما را بی‌انگیزه می‌کند.

درباره پاداشی که وزارت ورزش و جوانان برای مدال‌آوران المپیک 2016 در نظر گرفته، اظهار داشت: برای مجتبی عابدینی 120 سکه بهار آزادی و 50 میلیون تومان پول در نظر گرفتند و استخدامش کردند. این بی‌قانونی است و عدالت نیست. من هم تا مرز کسب مدال برنز رفتم ولی نتوانستم در نهایت مدال بگیرم.


وی ادامه داد: وزارت ورزش سلیقه‌ای عمل می‌کند. من همه زندگی‌ام را گذاشتم. تنها درآمدم از ورزش بود. من هم ششم شدم. برخورد سلیقه‌ای وزارتخانه با ورزشکاران، ما را بی‌انگیزه می‌کند. وزیر ورزش دوشغله بودن مدیران را بی‌قانونی می‌داند و به سازمان بازرسی کل کشور می‌سپارد. پس ما هم حق‌مان را از ارگان‌های بالاتر از وزارت ورزش می‌خواهیم که پیگیر باشند.

وزنه‌بردار المپیکی دسته 105 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: با یک جلسه، یک نفر چند صد میلیون تومان پول می‌گیرد اما من تا حالا حتی یک ریال هم نگرفتم. با 27 سال سن باید بروم از پدرم پول بگیرم. نه کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش حتی یک «خسته نباشید» هم به من نگفتند.

براری در پایان گفت: قرار بود وزارت ورزش ماهی 3 میلیون تومان به من حقوق بدهد اما از 7 ماه قبل از شروع مسابقات المپیک 2016 ریو، این اتفاق رخ نداده است. من کم‌کاری نکردم. همه تلاشم را انجام دادم. اگر من هم وزنه آخرم را می‌زدم مدال برنز را می‌گرفتم.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها