رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 194344

کفاشیان: اسناد سازمان بازرسی را بررسی میکنیم

ساعت24- نایب رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر سلامت انتخابات هیات فوتبال اصفهان از بررسی اسناد سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تخلف در این انتخابات خبر داد.

علی کفاشیان ابتدا درباره نامه‌ای که سازمان بازرسی کل کشور درباره غیر قانونی بودن حضور هراتیان در انتخابات هیات فوتبال اصفهان منتشر کرده، توضیح داد: حضور کاندیداها در هیات انتخابات فوتبال و تایید صلاحیت‌ آنها توسط هیات سه نفره‌ای بررسی می‌شود. این هیات سه نفره از نظر حقوقی اسناد را بررسی می‌کنند و نماینده اداره کل و هیات فوتبال نیز در آن حضور دارد. این هیات سه نفره با بررسی اسناد قانونی بودن حضور هراتیان را تایید کرده است.

وی افزود: ما انتخابات را برگزار کردیم، چون نمی توانستیم کسی را بیرون کنیم و یکی دیگر را جایگزین قرار دهیم، چون ملاک ما هیات سه نفره بود اما بعد از این قضیه اعلام کردیم اگر موردی ثابت می‌کند که مدارک هراتیان درست نبوده به ما ارسال کنند تا در موردش تصمیم گیری کنیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به این که سازمان بازرسی کل کشور دیروز (دوشنبه) سندی را مبنی بر غیر قانونی بودن حضور هراتیان در انتخابات هیات فوتبال منتشر کرده، احتمال دارد انتخابات ابطال شود، تصریح کرد: ما ‌ رسیدگی می‌کنیم و اگر سندی وجود داشته باشد آن را با مدارک خودمان انطباق می‌دهیم. هنوز نمی دانم که سازمان بازرسی کل کشور چه سندی را رو کرده است. حالا باید ببینیم که چه می‌شود.

سرپرست کمیته‌ فوتسال همچنین درباره ماندنش در این سمت و این که پیش از این اعلام کرده بود که به صورت موقتی ریاست کمیته‌ فوتسال را بر عهده گرفته به ایسنا، گفت‌: من که الان در فوتبال هستم و هر جا که بتوانم کمکی کنم دریغ نخواهم کرد. آقای افتخاری تاکید کردند که بمانم من هم سعی می‌کنم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم. به‌ هر حال بنده کارهای زیادی در فدراسیون فوتبال دارم و شاید نتوانم به امور فوتسال رسیدگی کنم به همین دلیل اگر به فرد بهتری برسیم از او استفاده خواهیم کرد.

کفاشیان درباره این که گفته می‌شود منتظر است فوتسال به نایب رییسی ارتقا پیدا کند و سپس ریاستش را بر عهده بگیرد، عنوان کرد: من هیچ گاه نگفته‌ام پست پایین‌تر از نایب رییسی را قبول نمی‌کنم. به‌ هر حال نایب رییسی هست، فوتسال هم هست. ما یکسری وظایف در فوتبال داریم و کارهایمان بسیار سنگین است. اگر در فوتسال هم بتوانیم کمک کنیم انجام خواهیم داد. حتی اگر فرد دیگری هم بیاید باز هم به فوتسال کمک خواهم کرد. هدف من چه در فوتسال باشم چه نباشم توسعه آن و بالا بردنش به سطح اول جهانی است. درباره ارتقای فوتسال به نایب رییسی هم باید بگویم که این موضوع منتفی است و مجمع فدراسیون فوتبال یک بار در گذشته به آن رای منفی داده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پایان از مذاکره با مسئولان فیفا برای گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال خبر داد و به ایسنا گفت‌: پیش از این درخواست میزبانی را ارسال کرده ایم و در سفری که به کلمبیا برای حضور در جام جهانی خواهم داشت جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و در این جلسه درخواست میزبانی جام جهانی فوتسال برای ایران را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها