رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 194633

(تصاویر) عروسک های شیطانی

ساعت ۲۴- تسخیر روح و اشیا توسط نیروهای شیطانی، ارواح خبیثه و اجنه همیشه جز موضوعات مورد علاقه ی فیلم سازان ژانر وحشت بوده است، ولی آیا تا بحال شده که قبل از شروع فیلم با نوشته ی "بر اساس یک داستان واقعی" ترس در وجودتان رخنه کند؟

عکس اصلی
dir="RTL">شنیدن اینکه یک عروسک ممکن است توسط شیاطین یا ارواح خبیثه و یا توسط اجنه تسخیر شده باشد برای مردمان قرن بیست و یکم تا حد زیادی خنده دار و یا یادآور فیلمی است که قبلا دیده اند! ولی اگر بشنوید پرونده هایی در مورد عروسک های تسخیر شده وجود دارد چه می گویید!؟ البته این موضوع به معنای این نیست که صحت تسخیر عروسک ها ثابت شده است بلکه به معنای آن است که مدعیانی در این زمینه وجود دارد. البته در این لیست با افسانه های محلی نیز برخورد می کنید، افسانه هایی که توسط مردمانی به شدت مورد قبول است ولی شما آنها را خیلی جدی نگیرید.

جولیت:

جولیت عروسکی است با نفرینی خاص است، نفرینی که نسل به نسل از مادر به دخترش می رسد؟ چون این عروسک روح عزیزان دختر را در خود حبس می کند. گفته می شود که هر دختری که این عروسک را داشته باشد صاحب دو فرزند می شود، یک پسر و یک دختر که پسر بعد از سه روز به خاطر نفرین عروسک جان خود را از دست می دهد و روحش درون جولیت اسیر می شود. از این به بعد وظیفه ی خواهر است که از روح برادر متوفی خود و پسرهای قبلی نسل خود مراقبت کند. این عروسک در حال حاضر در اختیار دختری است به نام آنا که خواستگار جدش بعد از آنکه نتوانست با او ازدواج کند این عروسک را به او داد!

جولیت

اوکیکو:

نفرین اوکیکو در موهای نقره ای رنگش است. در سال ۱۹۱۸ این عروسک به دختری به نام اوکیکو هدیه داده شد ولی دختر یک سال بعد بر اثر بیماری در گذشت و مادر و پدرش برای او مقبره ای درست کردند و عروسک را به عنوان یادواره در وسط آن قرار دادند. موهای عروسک شروع به رشد کرد و ازهمینجا بود که والدین اوکیکو باور پیدا کردند که روح دخترشان در عروسک حلول کرده. این عروسک به معبد مانجی در ایماویزاوای ژاپن منتقل شد. در سال ۱۹۳۸ موهای عروسک کوتاخ شد ولی دوباره رشد کرد. ادعا می شود که عروسک مورد آنالیز قرار گرفته و موهایش واقعی است!

اوکیکو

عروسک وودو:

عروسک های وودو عروسک هایی هستند که در قصه ها و افسانه های غربی حضور دارند، عروسک هایی که با داشتن مشخصه هایی از یک نفر به عنوان نماینده ای از او عمل می کنند و فردی که وودوی دیگری را ساخته می تواند از طریق این عروسک به او آسیب برساند. البته عروسک لیست ما داستانش فرق می کند. این عروسک در سایت eBay توسط یک زن تگزاسی خریده شده بود، عروسک ساخته ی نیواورلئان بود وفروشنده برای خرید قوانینی مشخص کرده بود، گویا این خانم قوانین را رعایت نمی کند و اتفاقات وحشتناک تازه شروع می شود. شب ها وقتی می خوابید کابوس می دید و بدنش پر از جای زخم می شد، او عروسک را دوباره در eBay می فروشد ولی فردایش عروسک را دم در پیدا می کند!

voodoo doll

روبرت عروسکه:

این عروسک یکی از معروفترین عروسک های تسخیر شده در جهان است. صاحب این عروسک پسر بچه ای به نام رابرت یوجین اوتو از فلوریدای آمریکا بود. جین کوچک عاشق عروسکش بود و اسم رابرت را او به عروسک داد. جین رابرت را همیشه همراه داشت و همه جا می برد و وقتی چیزی می شکست و یا گم می شد جین صادقانه همه چیز را به گردن رابرت می انداخت، احتمالا آن موقع ها پدر مادرش به بهانه ی کودکشان می خندیدند ولی نمی دانستند که چه وحشتی پشت این بهانه بوده است. کم کم مسئله بغرنج شد، جین دیگر عروسکش را دوست نداشت و از او می ترسید، پدر و مادرش هم از او می ترسیدند، چندین بار از پشت در اتاقی که رابرت در آن بود صدای مرد غریبه ای شنیدند و فقط خود آنها نبودند که این ادعا را داشتند، مهمان هایشان هم این صدا ها را می شنیدند. این عروسک در حال حاضر در موزه ی مارتلو قرار دارد و همان ادعا ها در مورد شکستن اشیا، گمشدنشان و صدای یک مرد از کارکنان این موزه شنیده می شود!

رابرت

آنابل:

آنابل معروفترین عروسک در این لیست است. البته به لطف هالیوود که از روی آن فیلم آنابل را ساخته است. دونا و انجی دو هم خانه بودند که صاحب این عروسک بودند. (البته مشخص نیست از کجا وچگونه) آنها در ابتدا به جابجا شدن های این عروسک هیچ عکس العملی نشان ندادند و آن را به حساب خستگی گذاشتند ولی کم کم با تکه کاغذ هایی روبرو شدند که با خط بچگانه ای رویشان جملاتی مانند "به لو کمک کنید" و یا " به ما کمک کنید" نوشته شده بود. آنها سریع به یک جن گیر مراجعه کردند و جن گیر بعد از بررسی عروسک به آنها گفت که عروسک توسط روح یک دختر بچه تسخیر شده و هیچ خطری ندارد. آنها دلشان به حال روح دختربچه سوخت(!) و تصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند که اشتباهشان همین جا بود. سر و صدا ها، شکستن ها و کابوس های اهالی خانه به شکل تصاعدی بالا رفت. لو همان کسی پیشتر اسمش در کاغذی به دست خط دختر بچه آمده بیشتر از همه از این عروسک صدمه دید به شکلی که وقتی در خانه ی دوستانش خوابیده بود با درد جای هفت خش روی بدنش از خواب بیدار شد. بالاخره آنها به دو متخصص معروف ارواح یعنی اد و لورین وارن خبر دادند و آنها متوجه شدند که این عروسک نه تنها توسط یک روح بی آزار تسخیر نشده بلکه توسط یک روح شیطانی(!) قدرتمند تسخیر شده است. آنها سریعا عروسک را به موزه ی Occult بردند و این عروسک کماکان در آنجا نگه داری می شود و اگر سری به آنجا بزنید می توانید آن را ببینید!

آنابل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها