رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 195312

حسین شریعتمداری: یک مُشت آدم چیپ در عربستان حکومت میکنند

ساعت 24- مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: یک مشت آدم دم دستی و چیپ الان در عربستان حاکمیت دارند.

حسین شریعتمداری
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ضد جنایات آل سعود اظهار داشت: این راهپیمایی کمترین نوع لبیکی است که می توان به فرمایشات مقام معظم رهبری داشت.

وی افزود: شایسته است که آل سعود هم به سختی مجازات و هم از حرمین شریفین اخراج شوند. کمترین سهم این رژیم به یقین به خاطر جنایاتی که مرتکب شده، اعدام است.

شریعتمداری درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر عده ای به سفارت عربستان حمله نمی کردند، برگ برنده در دستان جمهوری اسلامی بود تصریح کرد: این صحبت ها بهانه های دم دستی است. آن هایی که به سفارت حمله کردند، مورد مجازات قرار گرفتند و الان پرونده ها هم در جریان است.

وی ادامه داد: رد شدن از چراغ قرمز و بمب اتمی در هیروشیما هر دو خطاست؛ آیا می توانیم این دو را با هم مقایسه کنیم؟ آل سعود این همه دست به جنایت زده و این همه آدم کشته است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به خاطر اسناد و شواهد غیرقابل انکار، رژیم آل سعود را جز جنایت کاران جنگی و کودک کش ها قرار داد اما بعد حرفش را پس گرفت.

شریعتمداری همچنین در واکنش به اظهارات ولی عهد عربستان که گفته بود ایران در موضوع ارسال نکردن حجاج به مراسم حج، سیاسی کاری کرده است گفت: از آن ها چه انتظاری داریم؟ چنین اظهاراتی اوج کاری است که از دست شان برمی آید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: این ها یک مشت آدم دم دستی و چیپ هستند که الان در عربستان حاکمیت دارند. آل سعود رسواتر از چیزی است که بخواهد با این توجیهات، جنایات خود را برای توده های مردم توضیح بدهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها