رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 196300

اپلیکیشن مسیریاب، راهنمای شما در شهرهای بزرگ

ساعت24- برای همه ما پیش آمده تا برای یک بار هم که شده در شهری بزرگ و نا آشنا گم شویم!

الی گشت
style="text-align:justify">اگر این گم شدن در سفر باشد، بیشتر آزاردهنده خواهد بود. هر چه شهرها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، احتمال گم شدن افراد هم در آنها بیشتر می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای پیدا کردن راه و بهترین و نزدیک‌ترین مسیرتان استفاده کنید. یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های متفاوت و کاربردی است که در گوشی‌های هوشمند فعال می‌شوند.

اپلیکیشن Citymapper

قبل از معرفی سرویس مسیر یاب سیتی مپر باید بگوئیم بسیاری از این اپلیکیشن‌ها با ضعف‌ها و نقص‌هایی روبرو هستند. پس بهتر است با دقت یک سرویس مسیر یاب مناسب را به روی گوشی‌تان نصب کنید. سرویسی که نه تنها مسیر مناسب را نشان‌تان می‌دهد، محل‌های مناسبی برای سوار شدن تاکسی و اتوبوس را نیز برایتان مشخص می‌کند.

Citymapper

اپلیکیشن Citymapper سیتی مپر، اطلاعات مفید و کاربردی را زمانی که به دنبال یک مسیر هستید، در اختیارتان قرار می‌دهد. با نصب این اپلیکیشن روی موبایلتان به راحتی می‌توانید از نقشه شهر و موقعیتی که در آن هستید و همچنین مکانی که می‌خواهید به آن برسید، مطلع شوید. این سرویس به روی گوش‌های اندرویدی و محصولات اپل قابل استفاده است.
با استفاده از این اپلیکیشن بهترین و سریع‌ترین مسیر از نقطه‌ای که هستید تا محلی که می‌خواهید به آن بروید را پیدا می‌کنید. کیفیت بالای اپیکیشن سیتی مپر باعث شد تا نسخه‌ی ios آن برای سه سال متوالی یکی از برترین اپلیکیشن‌های اپل معرفی شود.
تصور کنید باید سر ساعتی به یک جلسه‌ی مهم کاری برسید و پیش رویتان سیل عظیمی از ترافیک جاریست! نگران نباشید، سری به اپلیکیشن سیتی مپر در موبالیتان بزنید تا نزدیک‌ترین و سریعترین راه را به شما پیشنهاد کند. سیتی مپر این امکان را به شما می‌دهد تا موقعیت‌تان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنها متوجه شوند چقدر طول می‌کشد تا به آنها برسید.
برای پیدا کردن مسیر مناسب، مقصدتان را در آن مشخص کنید تا پیشنهاد مناسب‌ترین مسیرها را از سیتی مپر بگیرید. در مسیرهای پیشنهادی سیتی مپر روش مختلفی اعم از قطار، پیاده‌روی، اتویوس، تاکسی و … خواهید دید. از مزیت‌های دیگر آن مشخص کردن هزینه متوسط برای حمل و نقلتان در آن مسیر است. برای دریافت اپلیکیشن Citymapper اگر دارای گوشی‌های اندرویدی هستید به بازار و اگر دارای گوشی اپل هستید به اپ استور مراجعه کنید.

اپلیکیشن سیتی مپر

منبع: وبلاگ‌ الی‌گشت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها