رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 197289

بازیگر زن تلویزیون بر اثر یک حادثه تلخ به زندان رفت +عکس و بیوگرافی

غزل حشمت در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت کرده است. در حال حاضر غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه وپرداخت دیه عزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

غزل حشمت روز گذشته در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت شده است.


در حال حاضر غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد .

هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه وپرداخت دیه عزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

بیوگرافی غزل حشمت

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرك است . قبل از اینكه فعالیتش را در این شبكه آغاز كند در یك شركت بازرگانی كاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود كارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند كه دوست ندارد به بازیگری به عنوان یك حرفه نگاه كند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه كنم باید خیلی كارها رو قبول كنم كه شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینكه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینكه وارد این شبكه شود كار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت كشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین كار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبكه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در كنار غزل حشمت مجریگری می كند. می گوید: «من یك بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینكه پنج سال قبل در یكی از كلیپ های محمد اصفهانی بازی كرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در كلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این كلیپ ها برای من سكوی پرتاب بود».

خبرایرانی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها