رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 198170

حمله به مجری تلویزیون پس از پیشنهادی درباره تیم ملی/عکس

مجری تلویزیون به دلیل ایجاد پویش تعظیم عاشورا مورد حمله سایبری قرار گرفت.

div class="img-postWraper">حمله به مجری تلویزیون پس از پیشنهادی درباره تیم ملی/عکس
مجید یراق بافان که روز گذشته در واکنش به برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در تاسوعای حسینی دست به ایجاد کمپینی با نام تعظیم عاشورا کرده بود،با به زعم خود حمله سازمان یافته ای روبرو شده است.
تیم ملی ایران

وی روز گذشته در این باره نوشته بود:

چندی است که این خبر را شنیده ام اما صبر کردم تا دوستان عزیز و ولایی فدراسیون فوتبال اقدام عملی نمایند... امروز شنیدم پیگیری های شایسته ی تحسین رییس محترم و سایر زحمتکشان این فدراسیون ( که به خوبی می دانم خودشان اهل روضه و بکاء بر سیدالشهدا علیه السلام هستند ) به این نتیجه رسیده که بازی ایران _ کره جنوبی به جای ساعت بیست ، ساعت هیجده و سی دقیقه ی بیستم مهرماه ( شب عاشورا ) در استادیوم آزادی برگزار شود! این اصلا کافی و قابل قبول نیست... غروب تاسوعا و شب عاشورا موقع اقامه ی عزای سالار شهیدان است... که بنیانگذار فقید عظیم الشان انقلاب فرمودند "ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم"... یقیناً همه ی مردم ایران (حتی بازیکنان حسینی فوتبال) معتقد به حفظ همه جانبه ی این دارایی اعظم هستند... لذا ضمن اعلان حمایت همه جانبه ی ملت حسینی ایران اسلامی از دست اندرکاران فدراسیون محترم فوتبال ، مطالبه ی همه جانبه و گسترده ی خود را برای تغییر حتمی زمان این بازی ابراز می داریم... ضمنا پیشاپیش به عزیزانی که خواهند گفت روضه خوانی ، عزاداری و سیاه پوشی خواهیم داشت در ورزشگاه ، عرض می کنیم : قطعا روح هیجانی فوتبال اجازه نمی دهد شأن شب عاشورا به صورت کامل حفظ شود.

پی نوشت :امیدوارم کسی دلخور نشه : اما اگر لازم بود ، حتی بازی نکنیم یا لااقل بدون تماشاگر بازی کنیم... اقامه ی عزا و حفظ حرمت امام حسین علیه السلام ، عزت و حرمت می آورد... شک نکنیم...همین.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها