رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 198274

(تصاویر) Daredevil هایی که شجاع تر از آنها نیست

ساعت ۲۴- واژه ی Daredevil به معنای کسی است که هر چالشی را به جان می خرد و حاضر است هر حکمی که به او دادند را اجرا کند، او کسی است که خود شیطان را هم به چالش می تواند بکشد.

عکس
dir="RTL">حمام سس تند:

یکی از افرادی که ویدئوهای زیادی در یوتیوب با محتوای انجام کارهای عجیب قرار می دهد کمر کندر است. او برای گرفتن بازدید بیشتر حمامی برای خود آماده کرد که معادل ۱۲۵۰ بطری سس بسیار تند بود. او فکر می کرد که این ایده بسیار بامزه و ساده است ولی او به شدت اشتباه می کرد. او علاو هبر اینکه در هنگام ضبط ویدئو بسیار سوخت بعد از آن متوجه شد که پوستش سوخته و احتمالا باید حس سوزش شدید را تا مدتی با خود داشته باشد.

سس تند

خورده شدن توسط آناکوندا:

پائول روسولی طبیعت گرای آمریکایی تصمیم می گیرد تا یکی از عجیب ترین عملیات های دنیا را انجام دهد، او تصمیم می گیرد که توسط یک مار خورده شود! این ماجراجوی ۲۷ ساله به همراه یک تیم حرفه ای به قلب آمازون میزنند وبالاخره یک آناکوندای ماده پیدا می کنند، او درون یک لباس مجهز می رود و خود را آغشته به خون خوک می کند، مار آناکوندای عظیم الجثه با او درگیر می شود و شروع به خوردنش می کند ولی این عملیات با قرار گرفتن سر روسولی درون دهن مار متوقف می شود زیرا او احساس می کند به راحتی امکان دارد کشته شود. از آنجا که مراسم زنده از شبکه دیسکاوری پخش می شده مردم به شدت به این برنامه عکس العمل منفی نشان میدهند ولی مدتی بعد روسولی در تلویزیون حاضر می شود و تمام درآمد حاصله را برای حمایت از مارهای جنوب آمریکا اعلام می کند.

مارخور

چتربازی بدون چتر:

در جولای ۲۰۱۶ لوک ایکینز ۴۲ ساله کاری کرد که می توان گفت که واقعا احمقانه به نظر می آید، او بدون چتر نجات از فاصله ی ۲۵۰۰۰ پایی به سمت زمینه شیرجه زد! تمام این عملیات در حالی انجام شد که او نه چتر نجات اضطراری داشت و نه Wing suit و تمام ماجرا داشت به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد. او بعد از فرود موفقیت آمیزش از تمام گروه همراهش که او را در مدت دوسال تمرینش همراهی می کردند تشکر کرد مخصوصا گروه تامین کننده ی امنیت تورها روی زمین که جان او را نجات دادند! او که تجربه ی ۱۸۰۰۰ پرش را داشته می گوید قبل از آخرین پرشش استرس گرفته بوده!

سقوط آزاد

مردی که قطار از رویش رد شد:

این معتاد آدرنالین ناشناس بنگلادشی کاری را انجام می دهد که شاید شما هم از پدرانتان شنیده باشید! این حرکت زیر قطار خوابیدن آنقدر ها هم برای ایرانیان نا آشنا نیست، منتظر می شوید که قطار بیاید بعد سریع می خوابید تا قطار از روی سرتان رد شود. البته این حرکت نه تنها پیشنهاد نمی شود بلکه بهتر است از انجام آن حتما خودداری شود زیرا علاوه بر اینکه ممکن است با کوچکترین اتفاقی جان فرد را بگیرد ممکن است جان مسافران را هم به خطر بیندازد.

قطار گیر

شنا در زیر یخ:

استیگ سورینسن شناگر دانمارکی که دارای دکترای داروسازی است گویا کمترن مشکلی با دماهای به شدت زیر صفر ندارد! یکی از رکوردهای او شنا کردن زیر لایه ی ضخیم یخ قطبی است. او بدون هیچ لباسی و بدون توانایی نفس گیری به علت اینکه زیر یخ در حال شنا بوده است ۱۵۲ متر را در ۲ دقیقه ی و ۱۱ ثانیه طی می کند و وقتی به مقصد می رسد بازهم از زیر آب بیرون نمی آید تا نشان دهد که هیچ مشکلی با شرایط ندارد!

یخ در دکتر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها