رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 199405

آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

ساعت24-نخستین سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از بامداد امروز در سراسر کشور آغاز شد.

5192734_925.jpg
style="text-align: justify;">نخستین سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از امروز در سراسر کشور آغاز شد. این شیوه سرشماری تا ٢٤ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس مردم با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir می توانند اطلاعات خود را وارد کنند و سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از ٢٥ مهرماه جاری تا ٢٥ آبان ماه امسال در سراسر کشور انجام خواهد شد.

در این رابطه امیدعلی پارسا رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: تقاضای ما از مردم این است که مشارکت خود را در این طرح ملی به حداکثر رسانده و با ماموران مرکز آمار در این طرح، نهایت همکاری را صورت دهند.

وی افزود: طی سال‌های گذشته پیشرفت‌های مناسبی در عرصه اینترنت در کشور صورت گرفته و بر اساس برآوردها، ضریب نفوذ اینترنت هم اکنون در کشور به ۴۵ درصد رسیده است، بنابراین انتظار می‌رود که ۳۵ درصد خانوارهای ایرانی در این طرح ملی، به صورت اینترنتی شرکت کرده و اطلاعات خود را به ثبت برسانند، ضمن اینکه کد رهگیری که سامانه به آنها تحویل می‌دهد را نزد خود نگهداری کرده و در زمان مراجعه ماموران مرکز آمار، آن را تحویل دهند.

رئیس مرکز آمار با بیان اینکه ۷۰۰ فعالیت در اجرای سرشماری نفوس و مسکن امسال مشارکت دارند، تصریح کرد: مردم از ساعت ۲۴ امشب می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی www.sarshomari۹۵.ir اطلاعات خود را به ثبت برسانند،انتظار می رود امکانات اینترنتی به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد تا فرم‌ها را به راحتی تکمیل کرده و ارسال نمایند، البته در این رابطه هماهنگی‌های لازم نیز با اپراتورها صورت گرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها