رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 201482

تصاویر اعـدام قاتل کیانا کوچولو

ساعت 24-قاتل کیانا کوچولو، 16 روز پس از جنایت در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

1
به نقل از جام جم،رسیدگی به این پرونده از 24 شهریور امسال و به‌دنبال ناپدید شدن مرموز کیانا در دستورکار پلیس نیشابور قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد، کیانا شب گذشته در خانه مادربزرگش خواب بود، اما صبح وقتی از خواب بیدار شدند، هیچ خبری از او نبود.

دو روز بعد از این ماجرا، مردی به ماموران مراجعه و ادعا کرد برادرش به نام مهدی قاتل کیاناست. پس از این گزارش ماموران متهم پرونده را که 37 سال دارد و دارای سوابق کیفری است، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. مرد جوان که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت، به قتل اعتراف کرد.

او درباره انگیزه‌اش از قتل گفت:با مادرزنم اختلاف داشتم. وسیله‌ای از خانه‌اش سرقت شده بود و او تصور می‌کرد من آن را دزدیده‌ام. تهمت او باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم. او به کیانا علاقه داشت. به همین خاطر شب حادثه دخترک را در خواب ربوده و به خانه خودم بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. بعد از جنایت شیطانی کیانا را خفه کردم. جسد را به باغ پدرش برده و زیر گچ‌های پیش‌ساخته مخفی کردم. دو روز بعد از قتل دچار عذاب وجدان شده و موضوع را به برادرم گفتم که او ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با توجه به حساسیت موضوع، به این پرونده به‌صورت فوق‌العاده در دادگاه کیفری یک نیشابور رسیدگی شد. در جلسه دادگاه که روز گذشته برگزار شد، اولیای‌دم کیانا برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند.

متهم هم در دفاع از خودش گفت: من هیچ دفاعی در برابر کاری که کردم، ندارم. مرا زودتر قصاص کنید. بعد از اعدام هم جسدم را دفن نکنید. من لیاقت دفن شدن ندارم. جسدم را در بیابان رها کنید تا خوراک حیوانات وحشی شود. من از کار زشت خود پشیمانم و نمی‌توانم دفاعی در برابر آن داشته باشم.

پس از دفاعیات متهم و وکلای مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شده و او را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام آدم‌ربایی به 15 سال حبس و به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند. پس از صدور حکم دادگاه، قاتل تسلیم به رای شد و به وکلایش اجازه اعتراض به رای را نداد و مدعی بود می‌خواهد زودتر قصاص شود.

همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به مشهد، پرونده این جنایت مورد استیذان قرار گرفت و قاتل دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

قاضی محمد رفسنجانی، رئیس دادگستری نیشابور در این باره گفت: قاتل اصرار داشت حکم مجازاتش زودتر اجرا شود تا به سزای عملش برسد. صبح جمعه، قاتل که درخواست کرده بود با اولیای‌دم روبه‌رو نشود، در حضور حدود 10 هزار نفر از اهالی به دار مجازات آویخته شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها