رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 201566

وزیر دفاع: تسلیم در نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد

ساعت24-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از اهداف نظام سلطه را تسلیم شدن کشور ما در برابر اهدافشان دانست و گفت: جهاد کبیر که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، دقیقا در نقطه مقابل نظام سلطه قرار گرفته و تسلیم به طور اساسی جایی در نظام جمهوری اسلامی ندارد.

dehghan10_2-1.jpg
style="text-align: justify;"> سردار سرتیپ حسین دهقان طی سخنانی در همایش تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دفاع مقدس برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار کشور افزود و درس بزرگی به جهانیان داد؛ درسی که به جهانیان آموخت ملت‌ها در برابر ظلم و کینه‌ورزی چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت ندارند.

وی افزود: درسی که ملت ما آموخت این بود که آنچه ضامن استقلال کشور است و دشمنان را از تهدید و تجاوز مایوس می‌کند، اتحاد، استقامت، جهاد، معنویت و پیروی از ولایت فقیه است.

دهقان در ادامه ماه محرم را ماه درس‌آموزی دانست و تصریح کرد: ملت ما با درس‌گیری از ماه محرم، انقلاب خود را به پیروزی رساند و تا همیشه در این راه باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، یک بحث ارزش‌آفرین و قابل تقدیر است، گفت: با اردوهای راهیان‌نور، جهاد احیاء و فضای جبهه‌ها به همگان نشان داده می‌شود.

دهقان با اشاره به اینکه ایران کشوری است که همواره در معرض تهدید از سوی نظام سلطه بوده است، افزود: دلیل این امر، ماهیت نظام جمهوری اسلامی است که مقابل نظام سطه قرار دارد.

وی یکی از اهداف نظام سلطه را تسلیم شدن کشور ما در برابر اهدافشان دانست و گفت: جهاد کبیر که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، دقیقا در نقطه مقابل نظام سلطه قرار گرفته و تسلیم به طور اساسی جایی در نظام جمهوری اسلامی ندارد.

وزیر دفاع اظهار کرد: هدف دیگر نظام سلطه این است که ایران در مقابل اقدامات آن‌‎ها در منطقه، اقدامی انجام ندهد و فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی تاکید کرد: تنها ملتی که از آغاز در مقابل این جریان قرار گرفته است، ملت ایران است.

دهقان با اشاره به اینکه رکود و بیکاری از مشکلات داخلی کشور هستند، تصریح کرد: این مشکلات تنها مربوط به چند سال گذشته نیست که اگر بخواهیم این فضا را تغییر دهیم، باید فرهنگ دفاع مقدس را با ابتکار و سازماندهی امکانات در کشور عملیاتی کنیم.

وی نسل جوان تحصیل‌کرده و وفادار به ولایت را بزرگترین سرمایه کشور دانست و گفت: با این سرمایه‌ها می‌توان کارهای اعجازآمیزی انجام داد و دولت باید از این سرمایه‌ها به درستی استفاده کند.

دهقان با بیان اینکه ایران در منابع نفت و گاز در رتبه اول جهان است که ظرفیت عظیمی است، گفت: نظام سلطه از طریق جنگ نفت، قصد آسیب رساندن به این سرمایه را دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یک رویکرد برای همه دوران است، گفت: مردمی بودن، عدالت‌پایه بودن، درون‌زا بودن و برون‌گرا بودن از مشخصات اقتصاد مقاومتی است.

وزیر دفاع تاکید کرد: در این زمینه مردم باید با تمام ظرفیت به صحنه بیایند و دولت از آن‌ها حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت اگر دست در دست ملت داشته باشد، اقتصاد مقاومتی به عنوان محور امور انجام شدنی است.

دهقان تاکید کرد: دولت با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به دنبال نقش‌آفرینی بیشتر در عرصه جهانی است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها