رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 201605

هدف دشمنان بکارگیری مسئولانی است که به کارآمدی نظام لطمه میزنند

ساعت24-عضو شورای عالی حل اختلاف قوا گفت: یکی از اهداف کلیدی دشمنان این است که افرادی در کشور در مسئولیت‌ها قرار بگیرند که به کارآمدی نظام لطمه وارد کنند.

139410251522085046908324.jpg
style="text-align: justify;">حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در اجلاس دبیران استانهای سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی سخن با اشاره به مهمترین مسئولیتی که امروز در کشور وجود دارد، اظهار کرد: مهمترین مسئولیت در کشور این است که قدمی برای ارتقای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی برداریم زیرا اگر به عزت اسلام عاقلانه فکر کنیم می‌بینیم که مهمترین اقدام برای عزت اسلام این است که برای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مسئله روحانیت بسیار مهم است و اگر روحانیت ارتقاء پیدا کند مسائل مختلفی حل می شود، تاکید کرد: ارتقاء جایگاه نظام یعنی ارتقاء روحانیت و مرجعیت و فقاهت و ارتقاء کارآمدی نظام یعنی اینکه به سمت پیشرفت حرکت کرده و به سمت عدالت برویم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد:اگر امروز مسائل و مشکلات امت اسلامی در عراق و سوریه و فلسطین و ... مد نظر ما است و می‌خواهیم مشکلات آنها حل شود باید برای کارآمدی نظام قدم برداریم.

وی افزود: کسی که کارآمدی نظام را کاهش می‌دهد به اسلام و روحانیت ضربه می‌زند و با اینکار تهدیدات جامعه اسلامی بیشتر می‌شود. یکی از اهداف کلیدی دشمنان این است که افرادی را که در کشور در مسئولیت‌هایی قرار گیرند که به کارآمدی نظام لطمه وارد کنند. این که شخصی در جایی قرار گیرد که نمی تواند کارآمدی داشته باشد با آموزه های دینی در تضاد است.

عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه بیان داشت: یکی از کارهایی که می تواند کارآمدی نظام را بیشتر کند این است که به جای کار فردی کار تشکیلاتی انجام داد زیرا اثر گذاری آن بیشتر است و هر کاری را با انسجام و تشکیلات انجام دهیم کارآمدی ان بیشتر است و قرآن کریم نیز بر این موضوع تاکید دارد.

وی افزود: هر تشکیلاتی یک رهبری و مدیریتی دارد و به همین دلیل در مقابل هر نوع مسئله ای پاسخگو است و متاسفانه یکی از چالش های نظام فقدان تشکیلات کارامد گسترده در کشور است .

ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به شاخصه‌های تشکیلاتی که کارآمدی دارد، گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های کارآمدی تشکیلات این است که مسئولیت‌ها در سازمان به اهلش سپرده شود و هرچه قدر اهلیت فرد در کار تشکیلاتی بیشتر باشد کارآمدی فرد بیشتر می شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امروز اگر می بینیم ایران در منطقه و جهان اقتدار دارد زیرا مقام معظم رهبری خلف صالح امام خمینی (ره) هستند و اگر ایشان اهلیت رهبری نداشت الان این اقتدار نبود.

وی افزود: اهلیت باید در کل بدنه مدیریتی نظام از سطوح بالا تا کوچکترین سطح مدیریتی اعمال شود.

عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه بیان داشت: دومین شاخصه تشکیلات کارامد که مغفول مانده است علم است. قران در آیات مختلفی تاکید دارد که اگر علم ندارید حرکت نکنید.

مهمترین مسئولیت در کشور ارتقای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است،زیرا اگر به عزت اسلام عاقلانه فکر کنیم می‌بینیم که مهمترین اقدام برای عزت اسلام این است که برای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته تلاش کرد

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها