رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 201677

۱۰ کاندیدای عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر مشخص شدند

ساعت24-۱۰ کاندیدای عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از سوی دو کمیسیون اصل ۹۰ و شوراهای مجلس مشخص شدند.

139506031921476948470954.jpg
style="text-align: justify;">5 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامل 3 نفر از اعضای کمیسیون شوراها و 2 نفر از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس باید با رای‌ وکلای ملت در صحن علنی مجلس به عنوان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند.

بنابراین باید 6 تن از اعضای کمیسیون شوراها و 4 نفر از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس برای انتخاب در صحن علنی باید به هیئت رئیسه مجلس معرفی شوند.

براین اساس محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، امیر خجسته نماینده مردم همدان، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، پروانه مافی نماینده مردم تهران و قاسم میرزایی‌نکو نماینده مردم دماوند برای عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا از سوی کمیسیون شوراها برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند.

همچنین محمود بهمنی، بهرام پارسایی، مجتبی ذوالنور و فرهاد تجری به عنوان 4 نماینده معرفی شونده از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس برای عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا معرفی شدند.

به گزارش تسنیم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها