رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 201689

کاهش ۸۰۰ میلیون دلاری ثروت غول املاک آمریکا طی یک سال اخیر

ساعت24-نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا و غول املاک و مستغلات این کشور، با کاهش ۸۰۰ میلیون دلاری ثروت خود نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

139507101613536538812894.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش مجله اقتصادی فوربس، ثروت «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا به میزان 800 میلیون دلار در مقایسه با سال 2015 کاهش یافته است. این امر موجب شده تا بسیاری از افراد در مورد ثروت واقعی ترامپ دچار شگفتی شوند.

این مجله اقتصادی و تجاری ثروت خالص ترامپ را در حال حاضر حدود 3.7 میلیارد دلار تخمین می زند و در ادامه به کاهش ثروت این غول املاک و مستغلات آمریکا اشاره می کند.

فوربس گزارش داد که ارزش 18 مورد از 28 مورد دارایی که ترامپ صاحب آن است کاهش پیدا کرده است. این دارایی ها شامل برج تجاری ترامپ در منطقه منهتن، ساختمان 71 طبقه او در وال استریت و کلوپ خصوصی «مارالاگو» وی در منطقه پالم بیچ است.

این مجله اقتصادی علاوه بر بیان کاهش ارزش دارایی های ترامپ به هزینه هایی که کمپین این نامزد انتخاباتی برای پیروزی در انتخابات صرف کرده است اشاره کرده و علت ارزش دارایی هایی وی را اظهارات بحث برانگیز ترامپ در مورد اسپانیایی تبارها عنوان کرده است. گفته می شود تبلیغات و اظهارات این چنینیِ ترامپ برای وی 150 میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

ثروت واقعی ترامپ هنوز هم به صورت یک مسئله مرموز باقی مانده طوری که خود او ثروتش را حدود 10 میلیارد دلار تخمین زده است. شبکه تلویزیونی «بلومبرگ» که به تحلیل مسائل تجاری و اقتصادی می پردازد ثروت ترامپ را حدود 3 میلیارد دلار و وبسایت تحلیلی «فورچون» این مبلغ را در حدود 3.9 میلیارد تخمین زده است.

در مناظره اول ریاست جمهوری آمریکا میان ترامپ و هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ او را مورد نقد جدی قرار دارد و گفت ترامپ جرعت انتشار اظهارنامه مالیاتی خود را ندارد. کلینتون گفته بود ترامپ یا انقدر که می گوید ثروتمند نیست و یا اینکه در مورد مالیت های پرداختی خود دروغ می گوید.

ترامپ نیز در پاسخ به کلینتون گفت: «تو در مورد اظهارنامه مالیاتی چیز زیادی نمی دانی.»

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که ممکن است این گفته ترامپ به کلینتون درست باشد زیرا درآمد بالای او نمی تواند تصویر درستی از ارزش دارایی ها، بدهی ها یا سهام وی ارائه دهد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها