رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 202993

حمله مجدد امیر عابدینی به مدیران پرسپولیس/ابهام‌های زیادی درباره خریدهای خارجی تیم وجود دارد!

ساعت24-سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی در زمینه لباس‌های آدیداس که در اختیارشان قرار می‌گیرد مشکل و کمبودی ندارند.

امیر عابدینی درباره نشست اخیر خود با نمایندگان شرکت‌های فناپ، پردازش و سامانه‌های پیامکی، مسائلی که در رسانه‌ها درباره پیراهن تیم ملی مطرح شده، برگزاری بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی در شب عاشورا، واگذاری بلیت فروشی به خود باشگاه‌ها و انتقاداتی که در مورد نحوه جذب و عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس مطرح شده گفت‌وگویی را با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان انجام داده که به شرح زیر است:

نشست تاج با نمایندگان شرکت‌های فناپ، پردازش و سامانه‌های پیامکی
نشست خوبی با نمایندگان شرکت‌های فناپ، پردازش و سامانه‌های پیامکی داشتیم اما هنوز به توافق هایی نرسیدیم و قرار است روز پنجشنبه با حضور خود تاج نشست دیگری برگزار شود. هدف ما این است که جلوی پراکندگی و زیاد شدن شرکت‌ها و سامانه‌هایی که به کارهای تبلیغاتی در فضای فوتبال می‌پردازند را با کمترین خسارت بگیریم. در مورد سامانه‌های پیامکی باید بگویم که دو قرارداد ما داریم. اول سامانه 8010 است که از گذشته با سازمان لیگ همکاری می‌کند و بحث آن جداست. 3090 هم که یک سامانه پیامکی هواداری است.

وی افزود: هدف ما این است که سامانه پیامکی 3090 همه باشگاه‌ها را تحت پوشش قراردهد که هنوز با نمایندگان این سامانه به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. شرکتی هم که مسئولیت تبلیغات محیطی را برعهده دارد با سازمان لیگ قرارداد داشته و به کارش ادامه می‌دهد. شرکت‌هایی که با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد دارند نباید دل‌زده شوند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

کمبود البسه آدیداس برای تیم ملی نداریم
سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا درست است تیم ملی کمبود لباس آدیداس دارد و بازیکنان این تیم یک یا 2 دست از این برند در اختیار دارند که باید آنها را مدام بشویند و استفاده کنند، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و بازیکنان تیم ملی در زمینه لباس‌های آدیداس که در اختیارشان قرار می‌گیرد مشکل و کمبودی ندارند ضمن اینکه شرکت جیووا هم تا الان البسه سایر تیم‌های ملی را تامین کرده است.

ادعاهای نمایندگان جیووا توسط وکیل ما رد شده است
وی در مورد اینکه اما مسئولان جیووا از این موضوع ناراحتند که تیم ملی برخلاف توافق و قرارداد از برند آدیداس استفاده می‌کند و در این زمینه شکایت هم کرده‌اند، تاکید کرد: هر دو طرف می‌توانند از هم شکایت کنند ضمن اینکه آنها ادعاهایی را مطرح کردند که از طرف وکیل ما رد شد. اگر آنها شرایط ما را بویژه در زمینه کیفیت البسه برای تیم ملی قبول کنند که مشکلی بوجود نمی‌آید.

تلاش‌مان می‌کنیم تا حداقل در نیم فصل‌دوم بلیت‌ فروشی را به خود باشگاه‌ها محول کنیم
عابدینی در مورد اینکه باشگاه‌های پرهوادار خواهان آن هستند که حق بلیت فروشی در اختیار خودشان باشد و چه زمانی این موضوع تحقق پیدا می‌کند، عنوان کرد: بلیط فروشی در ورزشگاه آزادی الکترونیکی شده و قرار است در ورزشگاه‌های تبریز، اصفهان و مشهد هم که طبق قرارداد ما با شرکت مجری تحت پوشش هستند به‌زودی الکترونیکی شود و جلسه‌ای هم روز شنبه در این زمینه خواهیم داشت. همه تلاش خود را می‌کنیم تا بلیت فروشی را به خود باشگاه‌ها محول کنیم و سعی‌مان را می‌کنیم تا این موضوع حداقل برای نیم فصل دوم لیگ تحقق پیدا کند.

سعی‌مان را می‌کنیم حق معنوی مردم در بازی با کره حفظ شود
وی در مورد برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و گره جنوبی در شب عاشورا هم گفت: در این دیدار ما برگزار کننده نیستم و طبق قوانین فیفا موظف هستیم این بازی را که تاریخ آن در گذشته تنظیم شده برگزار کنیم و در این زمینه اختیاری نداریم. به هرحال این شرایط رقم خورده و ما هم محدودیت‌هایی داریم البته همه تلاش خود را می‌کنیم تا حق معنوی مردم حفظ شود و معتقدم باید در ای زمینه به خود مردم هم اعتماد کرد. من در این زمینه زیاد نگران نیستم چون مطمئنم علاوه بر اینکه بازی خوب برگزار می‌شود، شئونات شب عاشورا ههم حفظ خواهد شد.

فکر نمی‌کردم پرسپولیس حتی با تیم دوم خود مقابل قشقایی حذف شود
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا فکر می‌کردید پرسپولیس مقابل قشقایی از جام حذفی کنار برود، تاکید کرد: فکر نمی‌کردم پرسپولیس مقابل قشقایی حذف شود حتی اگر با تیم دوم خود به میدان رفته باشد. باید این حذف را باور کرده و به تیم قشقایی هم تبریک می‌گویم. یک‌بار زمانی که مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشتم در غیاب استانکو و ملی‌پوشان‌مان به مصاف نماینده خرمشهر در جام حذفی رفتیم و خودم وقت گذاشتم و کار کردیم که توانستیم موفق عمل کرده و به مرحله بعد صعود کنیم البته در آن زمان بازی‌ها به صورت رفت و برگشت بود.

باخت پرسپولیس مقابل قشقایی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند
وی ادامه داد: حذف پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی به دلیل ماهیتی که این جام دارد، اتفاق غیرمترقبه‌ای نیست و چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. برانکو در بازی با قشقایی از بازیکنانی استفاده کرد که اکثر آنها در بازی‌های رسمی یا خیلی کم به میدان رفته و یا به میدان نرفته بودند و تلاش بازیکنان باجربه چون عالیشاه و احمدزاده هم نتیجه‌ای دربرنداشت. فوتبال همین است و زیبایی‌های جام حذفی هم به همین نتایج.

هدایتی در زمینه کمک‌هایی که به باشگاه پرسپولیس می‌کند به مدیریت باشگاه اعتماد کرده است
عابدینی در مورد انتقادات شدیدی که نسبت به بازیکنان خارجی پرسپولیس و نحوه جذب آنها بویژه آنتونی گولچ مطرح می‌شود، گفت: برخی‌ها به منمی‌گویند چرا درباره پرسپولیس حرف می‌زنی و من هم باید بگویم اگر حرفی می‌زنم به عنوان یک پرسپولیسی است نه مقام مسئول در فدراسیون فوتبال. هر زمان مسئولان پرسپولیس خواستند هدایتی کمک کرده است. او 7 یا 8 میلیارد هزینه کرده و در این زمینه به مدیریت باشگاه اعتماد کرده اما وی در نحوه جذب بازیکن و اینکه چه بازیکنی را پرسپولیس باید به خدمت بگیرد، دخالتی ندارد. به هر حال او هو به عنوان یک هوادار توقعاتی دارد.

در زمینه جذب بازیکنان خارجی پرسپولیس سوالات و ابهامات زیادی وجود دارد
وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس هنوز در زمینه جذب بازیکنان خارجی سیستم گزینشی حساب شده و دقیقی ندارد و ابهامات و سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد. در بررسی‌هایی که انجام دادم در کشورهایی مثل جک، مجارستان، اسلواکی و اوکراین به بازیکنان حقوق ماهیانه می‌دهند که حداکثر میزان آن 6 یا 7 هزار یورو است که البته شامل کسر مالیات هم می‌شود. خرید بازیکنان خارجی باشگاه باید از کانال کمیته بین‌الملل باشد نه از طریق CD.

شخصیت برانکو به‌گونه‌ای است که به دنبال آرام کردن جو پیرامون تیم و حتی باشگاه است
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پس چرا مسئولیت خرید این بازیکنان خارجی را بر عهده می‌گیرد، تصریح کرد: برانکو شخصی دوست‌داشتنی دارد و ذاتا آدم معترضی نیست ضمن اینکه او به خوبی می‌داند هواداران دوستش دارند. شخصیت او به‌گونه‌ای نیست که جوسازی کند بلکه برعکس جو و التهاب پیرامون تیم و حتی باشگاه را آرام می‌کند که به نظر من کار خوبی است.

برخی واسطه‌ها پدر تیم‌ها از جمله پرسپولیس را در می‌آورند
وی افزود: از نظر مردم و بویژه هواداران پرسپولیس یکسری مسائل وجود دارد که مبهم است . نباید دیگر تکرار شود. متاسفانه برخی واسطه‌ها هستند که پدر تیم ها از جمله پرسپولیس را در می‌آورند.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها