رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204029

درگیری پلیس گلستان با اشرار و مجروح شدن 2 مامور پلیس

ساعت 24- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از درگیری پلیس با مجرمان شرور در آق‌قلا و دستگیری دو مامور در این درگیری خبر داد.

اشرار.jpg
style="text-align:justify">عصر امروز ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آق‌قلا در راستای دستگیری اعضای متخلف و شرور شهرستان آق‌قلا که روزهای گذشته در روستاهای اطراف این شهرستان اقدام به تیراندازی کرده بودند، وارد عمل شدند.

ماموران که محل اختفای مجرمان را در یکی از روستاهای شهرستان آق‌قلا محاصره کرده بودند با غافلگیری یکی از این متخلفان مواجه شده و فرد مجرم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این درگیری دو نفر از ماموران به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان شدند.

با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد درگیری مسلحانه بین ماموران و مجرمان، بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی و یگان ویژه به محل درگیری اعزام شدند.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان در خصوص انجام عملیات پلیسی برای دستگیری مجرمان و فردی که به ماموران تیراندازی کرده بود، اظهار کرد: با تلاش ماموران هفت نفر از مجرمان شناسایی و دستگیر شدند که فردی که به ماموران تیراندازی کرد نیز دستگیر شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه حال یکی از همکاران که مجروح شده وخیم است اما مامور مجروح دیگر وضعیت بهتری دارد.

گفتنی است، ماموران در حال حاضر در بیمارستان 5 آذر گرگان بستری هستند و اقدامات درمانی برای مداوای ماموران مجروح همچنان ادامه دارد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها