رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204056

تصاویر ماهواره‌ای ناسا از توفان متئو

ساعت 24-سازمان فضایی ناسا تصاویری از توفان متئو منتشر کرد که شکل ظاهری شبیه به هیولا دارد.

5
توفان سهمگین متئو پس از کشورهای هائیتی، کوبا و جمهوری دومنیکن به سواحل شرقی آمریکا رسید و مانند یک هیولا ایالت‌های فلوریدا و جورجیا آمریکا را در هم کوبید.

این توفان بزرگ که قطعی جریان برق برای بیش از 94 درصد ساکنان فلوریدا را به دنبال داشت، در تصاویر ماهواره‌ای نیز به شکل یک هیولا ظاهر شد.

آخرین تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از سوی ناسا نشان داد این توفان که با حداقل سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کرد شکل ظاهری شبیه هیولا داشته است. عکس‌های ماهواره‌ای مربوط به این توفان که به جمجمه انسان شباهت دارد، روی اینترنت منتشر شد.


تصویر ماهواره‌ای قبل از توفان سهمگین متئو

این تصاویر توسط دوربین‌های ویژه مادون قرمز تهیه شد که در آن شکل شبیه جمجمه، چشم و دندان‌های موجودی عجیب الخلقه دیده می‌شد و برخی کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از آن روح خبیث یاد کردند.


تصویر ماهواره‌ای بعد از توفان سهمگین متئو

با این وجود مرکز هواشناسی Weather Channel اعلام کرد کارشناسان از رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند تا شدت توفان در نقاط مختلف را نشان دهند و همین مسئله باعث شده است تا تصاویر ماهواره‌ای متئو شبیه به یک موجود ترسناک شود.

«پائول مایِر» یکی از دانشمندان حوزه جو زمین در مرکز علوم سازمان فضایی ناسا اعلام کرد دندان‌های این موجود عجیب در اصل ابرهای همرفتی سرد بوده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها