رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204399

سیان‌ان: کلینتون مناظره دوم را برد

ساعت24-با پایان مناظره دوم نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نظرسنجی‌هایی درباره برنده این مناظره توسط حامیان این دو نامزد انجام شده است.

13950719000217_PhotoA.jpg
طبق سنت مرسوم آمریکا پس از هر مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، درباره برنده مناظره نظرسنجی انجام می‌شود.

«هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد دوشنبه در دومین مناظره، دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف سیاست داخلی و خارجی را ارائه کردند

با پایان این مناظره، شبکه سی ان ان آمریکا نتیجه یک نظرسنجی درباره برنده مناظره را منتشر کرد. بر اساس نتیجه این نظرسنجی، هیلاری کلینتون با 57 درصد در برابر 37 درصد دونالد ترامپ پیروز شده است.

البته 63 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی ابراز داشتند که ترامپ در مناظره دوم، بهتر از آن چیزی که انتظار داشتند عمل کرده است.

نظرسنجی سی ان ان که حامی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، تنها نظرسنجی اینترنتی صورت گرفته از آمریکایی‌ها نبوده است.

نظرسنجی سایت محافظه‌کار موسوم به «دراج ریپورت«(Drudge Report) اما نتیجه متفاوتی درباره برنده مناظره دوم نامزدهای اصلی ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد.

92 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد داشتند که نامزد جمهوریخواه مناظره دوم را برنده شده و تنها 7 درصد نامزد دموکرات‌ها را پیروز خواندند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها