رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204471

آغاز به کار اولین آموزشگاه مجازی هنر ایران با همکاری دانشگاه هنر

ساعت 24-اولین آموزشگاه مجازی هنر ایران،با عنوان "آرت یاد"، با ارائه مدرک از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه هنر آغاز به کار کرد.

6
آموزشگاه مجازی آرت یاد با هدف ساخت کامل ترین مرجع آموزش هنر به زبان فارسی و تسهیل فرایند آموزش هنر و تشویق به هنرجویی و پیشرفت هنر این مرز و بوم شروع به فعالیت کرده و با ارائه جلسات درس بیست دقیقه‌ای و 10 جلسه برای هر درس توسط اساتید مجرب ایران به آموزش هنر می پردازد. آرت یاد جهت سهولت استفاده مخاطبان خود، سه نوع بسته آموزشی طراحی کرده است. بسته هایی که برای هر درس شامل صوت، صوت و اسلاید و مجموعه این دو، به همراه مدرک معتبر پایان دوره آن درس از معاونت فرهنگی دانشگاه هنر می باشد.


معاونت فرهنگی دانشگاه هنر با تایید اساتید و محتوای دوره ها و همچنین بعد از قبولی افراد در آزمون های پایان دوره هر درس، مدرک معتبر این دانشگاه را به هنرجویان اعطا می کند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات اساتید و دوره ها، به سامانه اینترنتی این مرکز به نشانی artyad.ir مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی این مرکز، آرت یاد توسط دانشجویان فعال دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه، سیاست گذاری شده و هدایت می شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها