رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204626

گزارش تمرین کره جنوبی

چشم‌بادامیها مبهوت آزادی

ساعت 24-آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کره جنوبی عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

بازیکنان کره.jpg
div class="keywords">تیم فوتبال کره جنوبی که قرار است فردا از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی در رقابت‌های چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ایران برود، از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز آخرین تمرین تاکتیکی خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام داد.

خبرنگاران و همراهان تیم ملی کره جنوبی به محض ورود به ورزشگاه آزادی مبهوت این فضا شده و به جای هر کاری ترجیح دادند ابتدا به عکس سلفی یادگاری پرداخته و سپس از امکانات ورزشگاه عکس گرفته و فیلمبرداری کردند.

حدود 20 خبرنگار و عکاس کره‌ای به همراه 6-5 خبرنگار ایرانی برای پوشش خبری تمرین کره جنوبی در ورزشگاه حضور دارند.

بعد از 10 دقیقه از حضور تیم ملی کره به درخواست کادر فنی این تیم نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد، ضمن اینکه شرایط خوب چمن ورزشگاه رضایت اشتیلیکه و دستیارانش را به همراه داشت.

بازیکنان تیم ملی کره با لباس سورمه‌ای رنگ در تمرین حضور دارند و دروازه‌بان‌های این تیم از همان ابتدا به کارهای اختصاصی مشغول شدند.

کره‌ای‌ها در ابتدا و پس از گوش کردن به صحبت‌های سرمربی آلمانی، به گروه‌های 4 نفره تقسیم شدند و با کار کردن با توپ خود را برای تمرینات تاکتیکی آماده کردند.

این بخش زیر نظر دستیاران اشتیلیکه برگزار شد و سرمربی آلمانی که ابتدا نظارت بر تمرینات را برعهده داشت، شخصاً طراحی تمرین را برعهده گرفته و موانع تاکتیکی را در زمین چید.

صندلی‌های نیمکت ورزشگاه آزادی در فاز جدید بازسازی ورزشگاه تغییر کردند.

بعد از 15 دقیقه از خبرنگاران خواسته شد تا ورزشگاه را ترک کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها