رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 204660

افزایش فاصله محبوبیت هیلاری کلینتون و ترامپ

ساعت 24- هیلاری کلینتون هم اکنون 46 درصد محبوبیت دارد که در مقایسه با محبوبیت 35 درصدی دونالد ترامپ ، 11 درصد پیش است.

به گزارش تلویزیون فرانسه، بر اساس تازه ترین نظرسنجی ملی ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال که از پایگاه های افکارسنجی معتبر آمریکا به شمار می آید هیلاری کلینتون هم اکنون 46 درصد محبوبیت دارد که در مقایسه با محبوبیت 35 درصدی دونالد ترامپ ، 11 درصد پیش است.

بر اساس این نظرسنجی که حاشیه خطای آن 4.4 درصد اعلام شده هیلاری کلینتون در رقابتی رو در رو با ترامپ از مجبوبیتی 52 درصدی برخوردار است و در مقایسه با محبوبیت 38 درصدی ترامپ در چنین شرایطی ، فاصله ی محبوبیت هیلاری 14 درصدی می شود.

در این میان 52 درصد از پاسخ دهندگان بر این باور بودند که موضوع نوار صوتی ترامپ باید به موضوع تبلیغاتی تبدیل شود. 42 درصد نظری مخالف داشتند.

جنیفر پالمیه ری ، مدیر ارتباطات ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون در پاسخ به پرسشی درباره اینکه پل رایان ، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان حمایتش را از ترامپ به حال تعلیق درآورده است گفت: « جمهوریخواهان باید مسیری را که پیموده اند به دقت و عمیق بررسی کنند و بویژه اگر هیلاری کلینتون برنده شود باید ببینند با نامزد کردن ترامپ چه بر سر حزب جمهوریخواه آوردند.

وی در پاسخ به این پرسش که ترامپ هشدار داده بود کسانی را که در گذشته بیل کلینتون را متهم کرده اند به مناظره دعوت خواهد کرد گفت: همه اینها برای ترساندن هیلاری کلینتون طراحی شده بود اما ناکام ماند. تهدیدی بزرگ را عملی کرد اما در نهایت هیچ تاثیری نداشت.»

نظرسنجی دیگری که پایگاه افکارسنجی یوگاو (YouGov) درباره ی برنده ی دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا انجام داد نشان می دهد هیلاری کلینتون ، نامزد حزب دموکرات توانست نظر 47 درصد از بینندگان مناظره را به خود جلب کند.

واحد مرکزی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها