رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204870

ایران با نمایشی چشم نواز پیروز شد

ساعت24-سایت فدراسیون جهانی فوتبال ،پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی نوشت ، ایران با نمایشی چشم نواز در خانه به پیروزی رسید.

style="text-align: justify;">در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 ، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته موفق شد با تک گل سردار آزمون کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-0 شکست دهد.

سایت فیفا در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: ایران با نمایشی چشم نواز در خانه مقابل کره جنوبی پیروز شد و خود را به عنوان بخت اصلی صعود به جام جهانی مطرح کرد. این سه امتیاز ایران را با یک اختلاف امتیاز (نسبت به ازبکستان) به صدر جدول گروه A رساند.

این گزارش ،پس از این مقدمه عنوان کرده است: پس از این که کارلوس کیروش آشکارا هدف خود را بردن ایران به جام جهانی برای دومین بار پیاپی اعلام کرده بود، جاه طلبی این مرد پرتغالی بسیار پررنگ و تقویت شد زیرا تیم او با تک گلی که سردار آزمون در دقیقه 25 به ثمر رساند، کره جنوبی را در خانه 1-0 ، شکست داد تا با توجه به پیروزی ایران مقابل کره در دو بازی رفت و برگشت در راه جام جهانی 2014برزیل ، کی روش رکورد صد در صد پیروزی خود را در برابر کره جنوبی،حفظ کرده باشد.

با این سه امتیاز، ایران جای خود را در صدر گروه A مستحکم کرد و کره جنوبی به رتبه سوم سقوط کرد.

در ادامه این گزارش آمده است ، در واقع میزبان تا حد زیادی بر بازی که پیش بینی شده بود رقابتی برابر باشد، تسلط داشت. نکته چشمگیر این بازی این بود که آنها در طول 90 دقیقه فقط یک بار به مهاجمان توانمند مهمان اجازه شوت زنی دادند، در حالی که خود 9 شوت روانه دروازه حریف کردند.

گل پیروزی بخش ایران زمانی به دست آمد که رامین رضاییان با سانتری بی نقص از جناح راست توپ را به سردار آزمون رساند و این بازیکن تیم خود را به پیروزی که لایق آن بود ،رساند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها