رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204983

آماده‌باش نظامی در پایتخت و شهرهای اصلی عربستان سعودی

ساعت24-منابع آگاه فاش کردند که نیروهای مسلح و گارد سلطنتی عربستان سعودی طی روزهای اخیر تدابیر شدید امنیتی و نظامی محرمانه‌ای را برای دفاع از پایتخت و شهرهای اصلی این کشور در برابر حملات نیروهای یمنی، اتخاذ کرده‌اند.

139307271011409133872654.jpg
به گزارش«رای‌الیوم»، نیروهای مسلح و گارد سلطنتی عربستان سعودی تدابیر شدید امنیتی و نظامی اعلام نشده‌ای را طی روزهای گذشته اتخاذ کرده‌اند.

این تدابیر به علت ماهیت کاملا نظامی آن محرمانه باقی مانده و هدف از آن برخورد با هرگونه اقدام احتمالی تنش‌آمیز است. گفته می‌شود این تدابیر در پی انتشار اخباری درباره ورود یک سلاح موشکی راهبردی ارتش و نیروهای مردمی یمن (وابسته به انصارالله) به عرصه نبرد با عربستان سعودی، اتخاذ شده است.

منابع آگاه با اعلام این خبر، یک طرح سپر هوایی و موشکی از جمله این تدابیر اتخاذ شده است که در آن، مقابله با بدترین سناریوهای نظامی لحاظ شده است.

پیش‌بینی می شود که این تدابیر محرمانه شامل استقرار یک شبکه سپر موشکی در اطراف شهرهای اصلی عربستان از جمله «ریاض» پایتخت آن و «جیزان» و شهرهای اطراف آن باشد.

این تدابیر محرمانه پس از آن اتخاذ می‌شود که پس از کشتار وسیع در صنعا توسط جنگنده‌های ائتلاف متجاوز، ارتش یمن به عربستان سعودی درباره شدیدترین حملات هشدار داد

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها