رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204986

مطرح‌شدن ادعای ارتباط نامتعارف ترامپ با دو زن آمریکایی

ساعت24-دو زن آمریکایی در مصاحبه با نیویورک‌تایمز گفته‌اند که ترامپ در گذشته با آن‌ها رفتاری بسیار نامناسب داشته است.

185616_221.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش نیویورک تایمز؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پس از انتشار ویدیوی اظهارات رکیک وی درباره زنان اظهار کرد صحبت هایش فقط در حد حرف بوده و او هیچگاه اقداماتی این چنینی انجام نداده است؛ اما اکنون دو زن اظهار کرده‌اند که ترامپ در تماس‌هایی که با آن ها داشته رفتاری بسیار نامناسب از خود نشان داده است.

جسیکا لیدز، یک تاجر 74 ساله، در مصاحبه‌ای اظهار کرده در حدود 30 سال پیش هنگامی که وی در هواپیما در صندلی کناری ترامپ نشسته بود، از سوی وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

ریچیل کروک، فرد دیگری است که اظهار کرده زمانی که در برج ترامپ در نیویورک مشغول به کار بوده، در اولین برخورد با ترامپ، از سوی وی مورد آزار قرار گرفته است.

در همین حال ترامپ اظهار کرده این ادعاها همگی دروغین بوده و او هیچگاه به زنان بی احترامی نکرده است. او در مصاحبه‌ای تلفنی با نشریه تایمز، این نشریه را به دروغ‌گویی متهم کرد و به فرد مصاحبه‌کننده نیز توهین کرد.

شانس پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا به این موضوع وابسته است که آیا رای دهندگان، حرف های وی در جهت توجیه اظهارات قدیمی‌اش را باور می کنند یا خیر. با وجود گزارش های اخیر، به نظر می رسد شانس ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری هر روز کمتر از دیروز می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها