رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 204987

طوفان نیکول در راه آمریکا

ساعت24-مرکز ملی مقابله با طوفان‌های آمریکا هشدار داد طوفان «فوق‌العاده خطرناک» نیکول به سمت جزایر برمودا در حرکت است.

5281183_656.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی مقابله با طوفان‌های آمریکا چهارشنبه هشدار داد طوفان «فوق العاده خطرناک» نیکول با سرعت زیاد به سمت جزایر برمودا در حرکت است. مرکز ملی مقابله با طوفان‌های آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بر اساس پیش‌بینی‌های ما، مرکز طوفان نیکول پنجشنبه بر فراز یا از نزدیکی مجمع الجزایر برمودا عبور خواهد کرد.»

این مرکز که مقر آن در میامی در ایالت فلوریداست، افزود سرعت بادهای این طوفان به 215 کیلومتر در ساعت نیز می رسد. روز پنجشنبه ساعت سه به وقت گرینویچ، این طوفان در 290 کیلومتری جنوب این مجمع الجزایر بود.

مرکز ملی مقابله با طوفان‌های آمریکا هشدار داد برمودا باید منتظر امواج خطرناک و مخرب همچنین باران‌های سیل‌آسا باشد. مردم این مجمع الجزایر باید پیش‌بینی‌های لازم را برای حفاظت از جان و مال خود انجام دهند.

برمودا، مجمع الجزایری کوچک در اقیانوس اطلس است که مرتب در معرض طوفان قرار دارد. فصل طوفان‌ها امسال به ویژه بسیار فعال است.

عبور طوفان متیو از جزایر کاراییب و آمریکا در هفته گذشته، ویرانی‌ها و تلفات زیادی بر جا گذاشت. در هاییتی، دست‌کم 473 نفر کشته شدند و 175 هزار نفر در این فقیرترین کشور قاره آمریکا بی خانمان شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها