رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 205180

حریق اتوبوس با 45 مسافر + تصاویر

یک دستگاه اتوبوس در لاین شمال به جنوب بزرگراه «بین ایالتی 35» در شمال شهر «تِمپل» امریکا دچار آتش‌سوزی شد، اما آتش‌نشانان، ماموران پلیس و بهیاران به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

حدود ساعت 18:40 در کنار تابلو نشانگر کیلومتر «305» بزرگراه، بین شهرهای «تِمپل» و «تروی» در نزدیکی جاده «بِرگِر» اولین تماس‌های امدادی ارسال شد، البته مسؤولان اعلام کرده‌اند آتش هنگامی از عقب اتوبوس شعله‌ور شد که در جنوب خروجی «308» در شهر «تروی» در حال حرکت بود.

خوشبختانه تمام 45 مسافر اتوبوس توانستند به سلامت از خودرو پیاده شوند.

مأموران، مسیر حرکت خودروهای شمال به جنوب بزرگراه را تغییر دادند و آنها را به سمت مسیر جایگزین در شهر «تروی» هدایت کردند. لاین‌های شمال به جنوب بزرگراه تا قبل از بازگشایی توسط مأموران پلیس، به مدت یک ساعت بسته بودند.

به گفته مسؤولان، اتوبوس شرکت «زاوالا پِلاس» به سمت مکزیک در حرکت بود.

آتش به سرعت توسط آتش‌نشانان مهار شد، ولی با این حال به اتوبوس خسارات زیادی وارد آمد، به طوری که مجبور شدند آن را با کمک یدک‌کش از محل حادثه دور کنند.

اداره کل مدارس مستقل شهر «تِمپل» با در اختیار گذاشتن اتوبوس‌هایی، مسافران سرگردان را به یک پمپ بنزین در همان نزدیکی منتقل کرد تا از آنجا بتوانند با اتوبوس‌های دیگری به سفر خود به سمت مکزیک ادامه دهند.

دلیل این حریق که به طور خود به خود از ناحیه موتور آغار شد در دست بررسی است.

حریق اتوبوس در امریکا

حریق اتوبوس در امریکا

حریق اتوبوس در امریکا

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها