رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205246

قاضی: پرسپولیس پرقدرت است اما ما دنبال ۳ امتیاز دیدار با این تیم هستیم

ساعت24-مهاجم تیم فوتبال نفت تهران از سختی کار تیمش در مصاف با پرسپولیس یاد کرد و در عین حال گفت که شاگردان علی دایی در این بازی به‌دنبال پیروزی هستند.

style="text-align: justify;">محمد قاضی در مورد وضعیت نفت برای بازی با پرسپولیس و مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز من روی بازی با پرسپولیس است و بهتر است در مورد مسائل مالی صحبت نکنم. شرایط ما مشخص است، ولی الان همه بازیکنان به فکر بازی با پرسپولیس هستند، چون بازی سختی مقابل این تیم داریم و باید نتیجه بگیریم.

وی در ادامه به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و گفت: آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند. پرسپولیس کمترین نقطه ضعف را دارد، ولی تلاش می‌کنیم تا مقابل آنها نتیجه بگیریم. کادر فنی ما هم شناخت لازم را از پرسپولیس دارد و مطمئناً برای شکست دادن این تیم برنامه داریم. پرسپولیس تیم پرقدرتی است، ولی ما دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم و پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را هم داریم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه آیا قول گل زدن به پرسپولیس را می‌دهد، گفت: هر مهاجمی دوست دارد گل بزند، ولی موفقیت و برد نفت در این بازی مهم‌تر از گل زدن من است. امیدوارم که بازی تأثیرگذاری را انجام دهم و کادر فنی هم از عملکردم راضی باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها