رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205430

اصلاح زمان پرداخت مستمری بازنشستگان

ساعت 24- معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از اجرای پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان این سازمان و تغییر زمان پرداخت مستمری ها خبر داد.

6
رحیم اردلان ضمن تأکید بر عدم تغییر در زمان دریافت مستمری بازنشستگانی که در سال قبل مشمول برنامه نظام پرداخت متمرکز مستمری بودند، اظهار داشت: تاریخ پرداخت مستمری آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که از طریق بانکهایی غیر از بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود و همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف "کاف" تا "ی" آغاز می‌شود؛ طی سه ماه به بیست و هفتم انتقال می‌یابد.


وی افزود: این برنامه طی ماه‌های مهر، آبان و آذر اجرایی می‌شود و دو گروه بازنشستگانی که اعلام شد در این دوره در هر ماه مستمری خود را با حداکثر ٣ روز تغییر در یافت می‌کنند.

اردلان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همفکری کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور و تمامی بازنشستگانی که در برنامه پرداخت متمرکز مستمری مشارکت دارند، گفت: این برنامه برای برقراری عدالت در پرداخت مستمری و رفع همپوشانی‌ها اجرایی می‌شود و با تکمیل آن مستمری تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی از یک حساب و به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها