رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205458

قاتل روان‌ پریش از بیمارستان مرخص شد

ساعت 24-پسر روان‌پریش که بعد از قتل مادرش دو ماه در بیمارستان رازی تهران بستری بود، مرخص و برای ادامه تحقیقات پلیسی روانه بازداشتگاه‌ اداره آگاهی می‌شود.

6
متهم 36 ساله که حسین نام دارد، دوازدهم مرداد امسال در جریان درگیری با مادر 62 ساله‌اش، او را با ضربه‌های گاز پیک نیک در خانه‌شان در خانی‌ آباد تهران از پای درآورد و گریخت‌. پس از جنایت، موضوع به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. متهم چند روز بعد از قتل در خانه دوستش در شهر گلپایگان‌ دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مادرش اعتراف کرد و به افسر بازجو گفت: افرادناشناسی به من می‌گویند چه کاری انجام دهم . صدایی با من همراه است و آنها دستور قتل مادرم را دادند.

در ادامه تحقیقات، این جوان برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان نظر دادند او مشکلات روحی و روانی دارد و بهتر است دو ماهی در بیمارستان روانی رازی بستری شود که‌ به ا ین ترتیب متهم به قتل به بیمارستان رازی منتقل شد.

روز دوشنبه یکی از مددکاران بیمارستان نامه‌ای را به بازپرس پرونده ارائه داد مبنی بر این‌که حال بیمار متهم به قتل خوب شده و دیگر نیازی برای بستری شدن ‌در بیمارستان ندارد. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد؛ بنابراین قرار است متهم به قتل از بیمارستان روانی مرخص و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار بگیرد.

جام‌جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها