رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205469

مرگ دختر 12 ساله مشهدی به دلیل شکنجه های پدر

ساعت 24-دختری نوجوان درحالی‌که هدف ضرب‌وجرح ازسوی پدرش قرار گرفته بود، صبح روز گذشته به‌علت نامعلومی در مشهد جان خود را از دست داد.

5
بدن نیمه‌جان دختری نوجوان درحالی به بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های مشهد انتقال داده شد که آثار کبودی‌ زیادی روی بدنش هویدا بود. مادر این دختر ١٢ساله که گریه امانش نمی‌داد، به پزشکان معالج فرزندش می‌گفت: «شوهر سنگ‌دل و معتادم، پاره جگرم را به این روز درآورده است.»

هنوز ٢۴ساعت از بستری‌شدن این دختر نوجوان در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان نگذشته بود که او به‌علت شدت جراحت و بیماری که از قبل او را آزار می‌داد، متاسفانه جان خود را از دست داد.

با مرگ غم‌انگیز این دختر ١٢ساله، موضوع ازسوی پلیس به مقام قضایی اعلام و بازپرس ویژه قتل در بیمارستان حاضر شد.

مادر متوفی با دیدن قاضی احمدی‌نژاد در پاره‌ای از اظهاراتش ادعا کرد: «جگرگوشه‌ام، ٢روز پیش هدف ضرب‌وجرح ازسوی شوهر معتادم قرار گرفته و از ناحیه پا و شکم دچار جراحت شده است.»

این مادر جوان با فکر اینکه فرزندش خوب خواهد شد، موضوع را به اورژانس گزارش نکرده؛ اما با وخامت حال دختر، بلافاصله فرزندش را عصر پنجشنبه ٢٢مهر به بیمارستان منتقل کرده که با گذشت کمتر از ٢۴ساعت، دخترش جانش را از دست داده است.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دراین‌باره گفت: طبق تحقیقات اولیه درخصوص این پرونده مشخص شد متوفی که با پدر و مادرش ساکن بولوار شاهنامه است، از نوعی مریضی رنج می‌برده و به‌علت انعقاد خون و عفونت، جان خود را از دست داده است؛ اما کبودی‌هایی روی اندام‌های او همچون پا و شکم مشهود بود که جسد برای تحقیق بیشتر به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد افزود: طبق ادعای مادر متوفی و شواهد موجود، پدر این دختر نوجوان که به موادمخدر اعتیاد شدید دارد، بازداشت شده است و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها