رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205597

رکورد کمترین میزان مصرف بنزین ثبت شد

ساعت24-روز عاشورا میزان مصرف بنزین با رقم 47.7 میلیون لیتر به کمترین مقدار خود رسیده و این در حالی است که میانگین مصرف در مهرماه تا به امروز 75.3 میلیون لیتر است.

قیمت بنزین
div class="top_news_title">

در مهرماه سالجاری تا پایان روز گذشته 1 میلیارد و 731 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که به طور میانگین در هر روز ایرانی‌ها 75.3 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده‌اند.


با توجه به آمار به دست آمده در 23 روز نخست مهرماه سالجاری بیشترین میزان مصرف در روز 19 مهرماه به میزان 99.6 میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف در روز 21 مهرماه مصادف با عاشورای حسینی به میزان 47.7 میلیون لیتر به ثبت رسیده است.

در روزهای منتهی به تعطیلات تاسوعا و عاشورا افراد برای برپایی عزای حسینی و ادای نذر خود به شهرستان‌ها سفر می‌کنند که این موضوع میزان مصرف بنزین را افزایش می‌دهد اما در روز عاشورا میزان مصرف بنزین به دلیل کاهش استفاده از وسایل نقلیه و سوختگیری در روزهای گذشته به کمترین میزان خود می‌رسد.

به نظر می‌رسد با توجه به میزان مصرف بنزین در روز عاشورای سالجاری، کمترین میزان مصرف بنزین در سال 1395 به ثبت رسیده است.

بعد از روز 19مهرماه بیشترین مصرف بنزین در روز 20 مهرماه با مصرف 87 میلیون لیتر به ثبت رسیده است که به ترتیب می‌توان گفت بیشترین میزان مصرف در روزهای 19، 20، 8، 3 و 10 مهرماه به ثبت رسیده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها