رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 205687

عصبانیت برانکو از حرف های مهدی طارمی

شب گذشته مهاجم پرسپولیس از دوست نیمکت نشین خود حمایت کرد که تعجب و عصبانیت سرمربی کروات تیم را در پی داشت.

برانکو ایوانکوویچ که این روزها با چالش بزرگی به نام رامین رضاییان دست و پنجه نرم می کند، در صحبت هایش پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس برابر نفت تهران، خیلی هوشمندانه توپ را به زمین کارلوس کی روش انداخت و گفت: «چرا کسی در کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی از او نمی‌پرسد که چرا وریا غفوری را به جای رضاییان بازی نمی‌دهید؟ شما باشید رضاییان را جای حسین ماهینی به میدان می‌فرستید؟ خصومتی با رضاییان ندارم، اما دفاع ما خوب بازی می‌کند و باید مصدومیت یا بحثی بوجود بیاید تا رضاییان بازی کند.»

جالب است که در همان زمانی که برانکو در نشست خبری حاضر شده بود، مهدی طارمی هم در میکسدون به خبرنگاران گفت: «من کاری به نظر برانکو ندارم و نظر خودم را می گویم. به نظر من وقتش است رامین رضاییان کم کم برای پرسپولیس بازی کند و به ترکیب تیم اضافه شود.»

وقتی برانکو حرف های طارمی را شنید بسیار تعجب کرد و نتوانست باور کند که ستاره تیمش این حرف ها را زده است. او که عصبانی به نظر می رسید، به اطرافیانش گفت: «واقعا این صحبت های طارمی است؟ بروید از او بپرسید تا مطمئن شوید که واقعا طارمی چنین حرفی زده و اگر خبر صحت دارد از او دلیل حرف هایش را بپرسید.»

هر چند دیشب کسی به برانکو پاسخی نداد تا شاکی تر و عصبی تر نشود ولی بدون شک سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان طارمی را بازخواست خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها