رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 205783

علت کاهش وزن 20 کیلویی محسن چاوشی چیست؟! + عکس

ساعت 24-انتشار تصویری جدید از محسن چاوشی در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شده است و نگرانی دوستداران این خواننده باعث شد چاوشی با لحنی طنز پاسخ آنها را بدهد.

محسن چاوشی
انتشار تصویری جدید از محسن چاوشی در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شده است و نگرانی دوستداران این خواننده باعث شد چاوشی با لحنی طنز پاسخ آنها را بدهد.

در این عکس که چاوشی به همراه شهاب اکبری دیده می‌شود و کاهش وزن محسوسی در او دیده می شود، این خواننده از پروژه‌ای جدید با همراهی شهاب اکبری خبر داده است و به نظر می رسد این دو هنرمند قدیمی بار دیگر قرار است در کنار هم همکاری هایی را داشته باشند.

در روزهای گذشته و با افزایش ابراز نگرانی‌ها از سوی دوستداران این خواننده درباره وضعیت جسمی اش، چاوشی در کامنت هایی کوتاه و با لحنی طنز درباره شرایط جسمی اش توضیحات جالبی را داده و نوشته: «بیست کیلو وزن کم کردم. اضافه وزن، چربی خون و کبد چرب داشتم. در تلاشم که سیگار را ترک کنم و رژیم سختی را در حال گذراندن‌ام. شما هم هرگز سیگار نکشید. برای ترک سیگار و قلیان یک کمپ راه بیندازید. من هم هستم!»

پاسخ طنز محسن چاوشی پس از انتشار یک عکس

توضیحات طنز چاوشی در حالی ارائه شده که در فضای مجازی موجی به راه افتاده بود و در آن عکس های قدیمی‌تر این خواننده با تصویر کنونی مورد مقایسه قرار گرفته بود و کاهش وزن محسوس او موجبات نگرانی طرفدارنش را در پی داشت که شوخی‌های جالب این خواننده باعث شد تا حد زیادی نگرانی دوستداران این خواننده برطرف شود و میزان انرژی مثبت چاوشی مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد.

چاوشی در حال حاضر چند اثر در صف انتشار دارد که از آن جمله می توان به یک قطعه با موضوعیت محرم اشاره کرد. این در حالی ست که پس از حواشی بوجود آمده برای سریال شهرزاد و نامعلوم بودن ادامه تولید بخش دوم این سریال، همکاری چاوشی با این سریال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

جام جم آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها