رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 206042

مصاحبه‌های متعدد کار دست بیرانوند داد

ساعت 24-مصاحبه‌های متعدد دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس علیه مسئولان نفت تهران باعث شد تا مسئولان این باشگاه از وی شکایت کنند.

علیرضا بیرانوند.jpg
div style="direction: rtl;">

به دلیل مصاحبه‌های متعدد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس بر علیه مسئولان باشگاه نفت و شرکت بهنام پیشرو کیش به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود از فصل گذشته مسئولان باشگاه نفت تهران از این دروازه‌بان شکایت کردند.


مسئولان باشگاه نفت به دلیلی که آن را اظهارات خلاف واقع و نشر اکاذیب نامیده‌اند از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شکایت کردند و بیرانوند باید فردا در شعبه 2 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود و درباره اتهامات مطروحه از خود دفاع کند.

این در حالی است که شب گذشته بیرانوند پس از برد پرسپولیس مقابل نفت تهران مقابل در رختکن این تیم برخوردهایی انجام داد که این موضوع باعث ناراحتی اعضای تیم نفت شد.

همچنین باید اشاره کرد که مسئولان باشگاه نفت تهران کماکان پیگیر فسخ قرارداد بیرانوند پیش از آغاز فصل جدید با این تیم و پیوستنش به پرسپولیس هستند. چرا که به زعم مسئولان باشگاه نفت فسخ یک طرفه بیرانوند با این باشگاه قانونی نیست و آنها کماکان پیگیر این مسئله هستند.

همچنین باید اشاره کرد که بیرانوند هم در اوایل مهرماه از باشگاه نفت تهران بابت پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش شکایت کرده بود و این شکایت هم به دست مسئولان فدراسیون فوتبال و هم به دست مسئولان باشگاه نفت تهران رسیده است. چراکه بیرانوند مدعی است بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار است.
فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها